نسخه چاپی

احمدي نژاد:

هیچ‌كس بخاطر قدرت دردولت حضور نیافت

رئیس جمهور گفت: برای اولین بار در تاریخ كشور طی ۸ سال گذشته حلقه مدیریت به روی توده‌های مردم باز شد و در این دولت هیچ‌كس با پشتیبانی سیاسی و بخاطر وابستگی به دسته‌جات و باندهای قدرت و ثروت حضور نیافته است.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، محمود احمدي‌نژاد صبح امروز چهارشنبه در جلسه هيات دولت و مراسم اعطاي نشان دولتي، با تبريک ميلاد امام حسين(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) اظهار داشت: مجموعه‌اي که در دو دولت نهم و دهم گردهم جمع شدند، کساني بودند که انگيزه‌هاي اصلي حرکت، زندگي و مسئوليت پذيريشان تلاش در راه آرمان‌ها بوده است.

احمدي‌نژاد گفت: اگر کسي به آرمان‌هاي بلند انقلاب متعهد نباشد، نمي‌تواند مسئوليت‌پذير بوده و به صورت شبانه‌روزي تلاش کند و خسته نشود.

رييس‌جمهور با اشاره به اینکه در دو دوره اخير بيش از ۳۰ عنوان کار برجسته و بسيار بزرگ آغاز شده است، گفت: براي اولين بار در تاريخ کشور طي ۸ سال گذشته حلقه مديريت به روي توده‌هاي مردم باز شد و در اين دولت هيچ‌کس با پشتيباني سياسي و بخاطر وابستگي به دسته‌جات و باندهاي قدرت و ثروت حضور نيافته است.

رييس‌جمهور به گسترش ،افزايش و تقويت بخش توليد در سال‌هاي اخير اشاره کرد و گفت: به رغم همه حرف‌هاي سياسي و غيرسياسي که به صورت دانسته يا نادانسته در خصوص عدم توجه دولت به توليد مطرح مي‌شود، اقداماتي که در اين دوره در بخش توليد انجام شده، بي‌نظير است.

احمدي‌نژاد افزود: براي اولين بار در تاريخ ايران، دولتي سرکار آمد که توده‌هاي وسيع مردم حامي آن بوده اما اشراف، مخالف آن هستند.

دکتر احمدي‌نژاد تصريح کرد: همدلي، همبستگي، کار براي خدا و خدمت براي خدا، در ذات خود پيروزي به دنبال دارد و دولت در اين مسير در حرکت بوده است.

رييس جمهور در اين مراسم به محسن خليلي عراقي از پيشکسوتان عرصه صنعت نشان کار و توليد اعطا کرد.

محسن خليلي عراقي پيشکسوت صنعت ايران و مردي است که ۶۰سال در عرصه کارآفريني ومديريت صنعتي،فعال بوده و يکي از فعال ترين اعضاي هيات نمايندگان تهران و بنيان گذار شرکت بوتان واسطوره صنعت ايران است. رييس جمهور همچنين با اعطاي نشان دولتي به محمدرضا رحيمي و شماري از همکاران وي از تلاش هاي آنان تجليل کرد.

۱۳۹۲/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...