نسخه چاپی

تبلیغ عجیب یك كاندیدابرای شورای شهر

این روزها با توجه به فضای انتخاباتی در حوزه ریاست جمهوری و شوراها اهالی ورزش نیز درگیر با بحث تبلیغات كاندیداها و بویژه كاندیداهای ورزشی شوراها هستند.

به گزارش نما به نقل از جهان، در این زمینه بعضا اتفاقات جالبی را شاهد هستیم که در نوع خود بی نظیر هستند. یکی از این اتفاقات به تبلیغات یک چهره مطرح ورزشی بر می گردد که البته در حال حاضر در زمره پیشکسوتان قرار دارد.

این چهره ورزشی که در رشته کشتی فعالیت می کرده و افتخاراتی هم کسب کرده است این روزها با پوسترهایی که در سطح شهر تهران از وی می بینیم بار دیگر بر سر زبان ها افتاده است و خیلی ها درباره کاندیداتوری وی صحبت می کنند.

اما نکته عجیبی که در تبلیغات این چهره به چشم می خورد مبالغه ای است که وی در زمینه افتخارات ورزشی خود کرده است.

وی در تراکت های تبلیغاتی و پوسترهای قد و نیم قد خود و در بخش افتخاراتش، مدعی 7 قهرمانی جهان و سه قهرمانی المپیک شده است اما در حقیقت یک مدال نقره المپیک و یک طلای جهانی دارد؛ حال این هفت مدال از کجا آمده است، الله اعلم.

گفتنی است که تماس خبرنگار ما با یکی از ستادهای فرد مورد نظر و پرسش این سوال که سه قهرمانی وی در المپیک در چه سالهایی بوده است بی نتیجه ماند و فردی که خود را از اعضای ستاد معرفی می کرد معتقد بود که کاندیدای مورد نظر قهرمان ملی است و سه قهرمانی المپیک دارد اما نمی دانست این مدال ها ی المپیکی و هفت مدال جهانی در چه دوره هایی کسب شده است!

۱۳۹۲/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...