نسخه چاپی

نامه فعالان رسانه ای اصولگرا به جلیلی

جمعی از فعالان رسانه ای در آستانه انتخابات در نامه ای خطاب به جلیلی كاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از وی خواستند تا برای پیروزی اصولگرایان مقابل اصلاح طلبان از ادامه رقابت های انتخاباتی كناره گیری كند.

به گزارش نما به نقل از مهر، جمعی از فعالان رسانه ای اصولگرا در پی کناره گیری عارف از انتخابات و ائتلاف اصلاح طلبان حول حسن روحانی در نامه ای که برای سعید جلیلی ارسال کرده اند از وی خواسته اند برای تحقق پیروزی قطعی اصولگرایان در مرحله اول انتخابات از رقابتها کناره گیری کند.

متن این نامه که نسخه ای از آن برای خبرگزاری مهر ارسال شده است به شرح زیر است:

برادر گرامی حناب آقای دکتر سعید جلیلی
نامزد محترم یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سلام علیکم

ما باور داریم جنابعالی بر اساس باور عمیق به ارزش های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری و احیای گفتمان انقلاب اسلامی و با رصد صحنه سیاسی و نگرانی از حضور برخی چهره های موثر اصلاح طلب وارد کارزار انتخاباتی شدید و هدف اصلی شما نه دستیابی به قدرت بلکه تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و جبهه اصولگرایان در انتخابات پیش روست.

همان طور که مستحضر هستید در ۲ روز باقی مانده به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با ائتلاف اصلاح طلبان به نفع آقای حسن روحانی ضرورت ائتلاف اصولگرایان به نفع اصولگرایی که بر اساس نظرسنجی های رسمی و معتبر در صدر قرار دارد کاملا ضروری است.

در میان چهار نامزد اصولگرا یعنی جنابعالی و آقای قالیباف، ولایتی و رضایی غیر از آقای قالیباف که در صدر نظرسنجی ها قراردارد و از بخت بیشتری در جلب و جذب و آرای ملت بزرگ ایران برخوردار است تنها فردی که در صورت انصراف تمامی آرایش به سبد اصولگرایان منتقل خواهد شد جنابعالی هستید.

بنابراین مصلحت سیاسی با هدف پیروزی اصولگرایان ایجاب می کند در این شرایط حساس سیاسی جنابعالی به نفع اصولگرایان از صحنه رقابت انتخاباتی کنار رفته تا در دور اول انتخابات با رای قاطع ملت سکان ریاست جمهوری به نامزد مقبول اصولگرایان واگذار شود و حتی اگر انتخابات به دور دوم کشیده شد دو اصولگرا با هم رقابت کنند، منتظر اقدام انقلابی جنابعالی هستیم.

اسامی امضاکنندگان در دفتر خبرگزاری موجود است.

۱۳۹۲/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...