نسخه چاپی

حجت الاسلام ميرباقري:

جریان اصولگرایی پیروز انتخابات است

عکس خبري -جريان اصولگرايي پيروز انتخابات است

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی گفت: جریان اصولگرایی قطعاً پیروز انتخابات است و مردم در انتخابات آخرین میخ را بر تابوت اصلاحات خواهند زد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی میرباقری در جمع نمازگزاران مسجد امیرالمؤمنین قم جریان اصولگرایی را به صورت قطعی پیروز انتخابات دانست و افزود: مردم آخرین میخ را به تابوت اصلاحات خواهند زد. در دوران اصطلاحات، اصلاح‌طلب‌ها به جنگ پیامبر و امام حسین(ع) رفتند و نسبت به عملکرد اهل بیت شبهه‌افکنی می‌کردند، ما با کسانی درگیر هستیم که به دنبال تغییر دادن قانون اساسی بودند.

وی با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح اضافه کرد: رئیس جمهور حتما باید اقتصاد را بازسازی کند و حماسه اقتصادی در ذیل انقلاب اسلامی اتفاق بیفتد.

وی بیان کرد: گمان من این است که این انتخابات دو سر برد است و حتی اگر کاندیدای غیر اصولگرا رای بیاورد انقلاب اسلامی برد داشته است.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی انقلاب اسلامی را یک انقلاب ایدئولوژیک در برابر جهان تجدد دانست و افزود: این انقلاب بر فراز دولت‌ها قرار گرفته است. امواج انقلاب اسلامی به فراتر از مرزها پیش رفته و غرب در برابر انقلاب اسلامی دست به بدل سازی زده است.

وی با بیان اینکه غرب در مقابل انقلاب اسلامی شکست خورده است یادآور شد: تحرکات اخیر در ترکیه به معنی شکست بدل سازی غربی است. ترکیه یک جریان سیاسی را در مقابل جریان مقاومت شکل داده و تحرکات این روزهای ترکیه ناشی از مقاومت اسلامی است که موازنه جهان را تغییر داده است.

میرباقری با اشاره مسئولیت‌های رئیس‌جمهوری در حوزه انقلاب اسلامی اظهار داشت: رئیس جمهور هم رئیس یک کشور و هم رئیس یک انقلاب فرهنگی است. رئیس جمهور باید اقتضای انقلاب اسلامی را شناخته و همچنان باید مرزهایش با غرب را بشناسد.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی حمله نظامی آمریکا به کشورهای منطقه را به معنی شکست آمریکا در برابر انقلاب اسلامی دانست و افزود: انقلاب اسلامی مرزها را پیموده و مقاومت اسلامی را به وجود آورده است.

وی اضافه کرد: امام خمینی در هنگام پذیرش قطعنامه فرموده بودند که تصور نکنید کار تمام شده است، بلکه باید تعادل قوا را به نفع اسلام تغییر بدهید.

میرباقری با اشاره به زمینه سازی انقلاب اسلامی برای ظهور گفت: انقلاب اسلامی انقلاب فرهنگی برای مقدمه ظهور بود و اگر انقلاب اسلامی را حرکتی در راستای ظهور نمی‌دانستیم دلیلی وجود نداشت که شهید بدهیم.

وی اضافه کرد: دشمنانمان با ملیت ما مخالف نیستند بلکه با اسلام مخالف هستند چرا که اسلام یک موج فرهنگی ایجاد کرده و فرهنگ آنها را شکست داده است.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی قم با اشاره به بهانه گیری‌های دشمن در تعامل با ایران اظهار داشت: دشمن هر روز بهانه‌ می‌گیرد، یک روز بحث حقوق بشر و روز دیگر بحث انرژی هسته‌ای را مطرح می‌کند و حتی اگر انرژی هسته‌ای متوقف شود آنها بهانه دیگری می‌گیرند تا بر ملت ایران فشار بیاورند.

وی با بیان اینکه بحث درباره مسئله هسته‌ای بحث درباره استقلال کشور است اضافه کرد: مقاومت ایران در بحث هسته‌ای مقاومت در برابر ساختارهای استثماری غرب است.

میرباقری غرب زده‌های کشور را موافق انقلاب اسلامی ندانست و افزود: آنها حاضر به مقاومت و هزینه دادن برای اسلام نیستند، البته باید با دیپلماسی قوی هزینه‌های انقلاب را کاهش بدهیم.

وی اضافه کرد: ما باید قواعد دیپلماتیک جهان را تغییر بدهیم و باید دیپلماسی داشته باشیم تا مسیر گفت‌وگوهای دیپلماتیک را تغییر دهیم.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی اضافه کرد: بیداری اسلامی بازتاب انقلاب اسلامی بوده است و غرب به دنبال مصادره کردن آن است و نام بهار عربی را بر روی آن گذاشته‌اند.

میرباقری با اشاره به بازتاب‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: موج انقلاب اسلامی موازنه قوا را در تغییر داد و امواج انقلاب اسلامی سنگرهای غرب را فتح می‌کند.

۱۳۹۲/۳/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...