نسخه چاپی

نتانیاهو: بدون پیش شرط مذاكره می كنیم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی فلسطینی‌ها را به حضور سریع و بدون هیچ گونه پیش شرطی در مذكرات صلح فراخواند.

به گزارش نما ، ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی الیوم السابع نوشت: بنامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نشست خبری مشترک با دونالد تاسک، همتای لهستانی خود تاکید کرد: هدف من دستیابی به راه حلی است که درگیری‌ها میان فلسطینیان و تل آویو را تا ابد پایان دهد و این یعنی تشکیل کشور فلسطین عاری از سلاح که اسرائیل را به رسمیت بشناسد.

وی در عین حال ضمن اشاره به عدم اعلام هیچ گونه پیش شرطی برای انجام مذاکرات تاکید کرد: من خواهان انجام سریع مذاکرات با فلسطینی‌ها هستم و معتقدم آنها نیز آماده انجام این امر هستند.

نتانیاهو در ادامه عنوان داشت: لهستان و اسرائیل در خصوص برقراری صلح میان فلسطین و تل آویو اهداف مشترک دارند و از تلاش‌های جان کری، وزیر خارجه آمریکا برای آغاز مذاکرات صلح حمایت می‌کنند.

تاسک نیز تاکید کرد: دولت لهستان از تلاش‌های تل آویو و دیگر گروه‌ها که با هدف حل مشکلات موجود میان فلسطین و اسرائیل انجام می‌شود، به شدت حمایت می‌کند.

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به دستیابی به راه حل سریع و صلح آمیز برای توقف خشونت‌های فرقه‌ای در سوریه افزود: ما از طرح‌ آمریکا و روسیه برای خاتمه دادن به این تراژدی استقبال می‌کنیم.

نخست وزیر لهستان همچنین خاطرنشان کرد: اتحادیه اروپا باید گام‌هایی را برای ممانعت از تهدید تروریسم بردارد.

۱۳۹۲/۳/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...