نسخه چاپی

روز جمعه همه به مدرسه بروید!

رییس مركز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: با احتساب استان‌ها، مناطق و مدارس روستایی و عشایر بیش از 50 درصد از مدارس درگیر موضوع انتخابات هستند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، علی فرهادی با بیان اینکه تا چند روز گذشته 30 درصد از مدارس محل اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بودند، افزود: بر اساس آخرین اطلاعات، بیش از 50 درصد مدارس محل استقرار صندوق‌های رای خواهند بود و فرهنگیان نیز با حضور حداکثری همکاری لازم را با وزارت کشور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه تمامی امتحانات مدارس پایان یافته و مدارس تعطیل است، اظهار کرد: هیچ مدرسه‌ای وجود ندارد که با بحث امتحان درگیر باشد، لذا مدارسی که برای اخذ رای مشخص شدند، با هماهنگی‌ استانداری‌ها و فرمانداری‌ها آماده برگزاری انتخابات هستند.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: تا زمانی که وزارت کشور ساعت اخذ رای را اعلام و تمدید کند، مدارس همچون سایر حوزه‌ها به فعالیت خود ادامه خواهند داد و پس از جمع‌آوری صندوق‌های رای و طی فرآیند انتخابات، از روز شنبه مدارس مجدد برای ادامه ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.

۱۳۹۲/۳/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...