نسخه چاپی

یونان تعطیل شد

اتحادیه‌های كارگران و كارمندان یونان از امروز به نشانه حمایت از خبرنگاران اخراجی این كشور، دست به اعتصاب عمومی زده و یونان را با تعطیلی گسترده ای مواجه كرده اند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، اتحادیه سراسری كارگری (‌یسه)، اتحادیه سراسری كارمندی (‌اد- دی)، اتحادیه كارگران مبارزه، اتحادیه سراسری معلمین (‌المه) و دیگر اتحادیه‌ها و سندیكاه‌های یونان چهارشنبه شب در بیانیه‌های جداگانه، با انتقاد از اقدام دولت آتن مبنی بر تعطیل كردن شبكه‌های تلویزیون دولتی، اعلام كردند: كلیه ادارات دولتی و بخش خصوصی از امروز دست به اعتصاب زده و در محل كار خود حضور نخواهد یافت.

در پی اعتصاب عمومی كه از صبح امروز در سراسر یونان آغاز شده، كلیه كاركنان ادارات دولتی، خطوط اتوبوسرانی درون و برون شهری، خطوط ریلی، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، مدارس، رسانه‌های خبری بخش خصوصی به نشانه حمایت از خبرنگاران و كاركنان شبكه‌های دولتی این كشور، برای ۲۴ ساعت اعتصاب كرده و دست از كار كشیده اند.

اتحادیه كنترل پروازهای فرودگاه‌های یونان نیز با انتشار بیانیه ای اعلام كرد كه هماهنگ با دیگر شهروندان این كشور و به حمایت از كاركنان و خبرنگاران شبكه‌های دولتی، به مدت چهار ساعت اعتصاب و هیچ پرواز داخلی و خارجی در این فرودگاه‌ها صورت نخواهد گرفت.

كشتی‌های یونان نیز در بنادر این كشور متوقف شده و رسانه‌های خبری در یونان در خاموشی كامل هستند.

۱۳۹۲/۳/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...