نسخه چاپی

تیم ملی در اولسان تمرین كرد

تیم ملی فوتبال كشورمان كه روز چهارشنبه ایران را به مقصد كره‌‌جنوبی ترك كرده بود، به محض ورود به این كشور، برنامه‌های آماده‌سازی‌اش را در شهر اولسان برگزار كرد.

به گزاش نما به نقل از مهر، اعضای تیم ملی فوتبال ایران ساعت 21 سه‌شنبه شب تهران را به مقصد پوسان ترک کرد با هواپیمایی که شرکت آسمان برای آنها تدارک دیده بود، به سمت کره رفتند. ملی‌پوشان کشورمان در طول مسیر توانستند به خوبی استراحت کنند.

کاروان تیم ملی فوتبال ایران ساعت 10 صبح امروز به وقت محلی وارد شهر بوسان کره‌جنوبی شد و با اتوبوس به مدت یک ساعت به سمت شهر اولسان حرکت کرد. اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران ساعت 17 امروز به وقت محلی و در هوای ابری شهر اولسان برگزار شد و بازیکنان در تمرینات خود برنامه‌های تمرینی سبک و شاداب که برای ریکاوری بود، را انجام دادند.

در زمان برگزاری نخستین تمرین تیم ملی در اولسان رسانه‌های کره‌ای استقبال چشمگیری از این تمرین داشتند و از سرمربی تیم ملی درخواست مصاحبه کردند که مورد موافقت وی قرار گرفت.

طبق اعلام سایت فدراسیون فوتبال، صحبت‌های کارلوس کی‌روش در خصوص چوی - سرمربی کره‌جنوبی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های محلی این کشور داشته است.

۱۳۹۲/۳/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...