نسخه چاپی

پیش بینی عارف از نتیجه انتخابات

عارف با پیش بینی اینكه ۷۰ درصد واجدان شرایط در انتخابات شركت می كنند، در ارزیابی حضور كاندیدای مورد نظرش در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، گفت: هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

به گزارش نما محمد رضا عارف کاندید یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری که در روزهای نزدیک به انتخابات از حضور در این انتخابات انصراف داد صبح امروز با حضور در حسینیه ارشاد رای خود را به صندوق انداخت.

عارف در پاسخ به سئوال مهر مبنی بر اینکه میزان مشارکت مردم در انتخابات را چگونه ارزیابی می کند، گفت: به اعتقاد من حضور چشمگیری خواهند داشت و میزان رای گیری در ساعات تعییین شده قطعا بالا خواهد رفت.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که مشارکت بالای ۷۰ درصد از مردم را خواهیم داشت، افزود: خوشبختانه مردم ایران به درصد بالایی از فهم مسائل در مقاطع خاص و حساس زمانی رسیده اند و دست به دست یکدیگر در این انتخابات حضور پیدا خواهند کرد، از همین رو معتقدم بالای ۷۰ درصد از مردم مشارکت خواهند داشت.

محمد رضا عارف در پاسخ به این سئوال که آیا انتخابات به دور دوم کشیده می شود، گفت: من فکر می کنم که این انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد.

وی در ارزیابی حضور کاندیدای مورد نظرش در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، گفت: هیچ چیز قابل پیش بینی نیست اما امیدوارم مردم بهترین انتخاب را بکنند.

عارف در پاسخ به این سئوال که بزرگترین ضعف دولت گذشته را چه می داند، تصریح کرد: از نظر من ضعف اساسی دولت گذشته، مدیریت بوده است و من امید دارم دولت آینده با حضور امیدوار کننده خود مدیریت درست امور را به دست گیرد و قدرتمندانه پاسخگوی نیازمندیهای مردم باشد.

عارف در پایان درباره پیام انتخابات گفت: معتقدم پیام این دوره از انتخابات رای و مشارکت حداکثری مردم است.

منبع: مهر

۱۳۹۲/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...