نسخه چاپی

مرتضوی ادعای ستاد روحانی را رد كرد

دبیر ستاد انتخابات كشور در خصوص ممانعت از حضور نمایندگان روحانی در محل شعب اخذ رای گفت: این كذب محض است و امكان ندارد كه كسی كارت داشته باشد و نتواند در محل شعب اخذ رای حضور پیدا كند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم صولت مرتضوی در خصوص احتمال تمدید زمان انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: باید شرایط را دید و بررسی کرد و بعد تصمیم گرفت.

مرتضوی همچنین درباره علت حذف نکردن نام محمد عارف و حداد عادل از لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در محل اخذ رای گفت: ما این را از طریق رسانه و صداو سیما اعلام کردیم و شاید کسانی بر روی برگه A4 نوشته باشند و در مکان‌های مختلف جسبانده باشند که این ارتباطی به ما ندارد.

وی همچنین در پاسخ به این سال که گفته می‌شود تا ساعت 11 صبح لیست کاندیداها در محل اخذ رای نبوده و این امر موجب سردرگمی مردم شده است گفت: ما چنین گزارشی دریافت نکرده‌ایم و اگر دریافت کنیم آن را اصلاح خواهیم کرد.

مرتضوی در پاسخ به سوال دیگری که اگر انتخابات به مرحله دوم بکشد کسانی که در دوره اول رای نداده‌اند، می‌توانند در دور دوم رای دهند، افزود: بله. می‌توانند رای بدهند.

مهر نوشت: همچنین مرتضوی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا از سوی شعبی در مورد تعرفه ها اعلام نیاز شده است گفت: به اندازه کافی تعرفه چاپ شده است و کمبودی نخواهیم داشت.

۱۳۹۲/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...