نسخه چاپی

جشن پیروزی برگزار نمی‌كنیم

نمایندگان نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای، شایعاتی مبنی بر فراخوان اجتماع و برگزاری جشن پیروزی از سوی ستادهای انتخاباتی نامزدها را تكذیب كردند.

به گزارش نما به نقل از ايسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بر اساس گزارش‌های واصله افرادی با انتصاب نادرست خود به ستادهای انتخاباتی نامزدهای محترم یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شایعاتی را در خصوص فراخوان اجتماع و برگزاری جشن پیروزی و یا پیشنهاد راه‌های غیرمعمول موسوم به صیانت از آراء ترویج کرده‌اند.

بدین وسیله از ملت رشید و سرافراز ایران اسلامی تقاضا می‌گردد به هیچ عنوان به اینگونه شایعات توجه نکرده و تا قبل از اعلام رسمی نتیجه انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری از طریق مراجع قانونی ذیربط از هرگونه اجتماع به هر انگیزه‌ای غیر از حضور در صفوف رای دادن قویا پرهیز نموده و فقط به اطلاعیه‌های رسمی مراجع قانونی توجه نمایند.

بدیهی است نهادهای قانونی ذیربط تلاش‌های بایسته‌ای را در جهت حفظ و صیانت از آرای مردم بزرگوار ایران و اعلام نتایج در اسرع وقت معمول خواهند داشت».

به گزارش ایسنا، این بیانیه به امضای محمدرضا صادق نماینده حسن روحانی، علی احمدی نماینده محسن رضایی، علی‌اصغر زارعی نماینده سعید جلیلی، سیدمحمد زهیر غرضی نماینده سیدمحمد غرضی، علیرضا نبید نماینده محمدباقر قالیباف و حسین میرمحمدصادقی نماینده علی‌اکبر ولایتی رسیده است.

۱۳۹۲/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...