نسخه چاپی

نظر وزیر ارشاد درباره‌ی حواشی اكران نوروزی

عکس خبري -نظر وزير ارشاد درباره‌ي حواشي اكران نوروزي

وزیر ارشاد ادامه داد: برخی با توجه به صحبت‌هایی كه مطرح شده بود برداشت‌های نادرستی داشتند و عنوان فیلم مستهجن را به كار برده بودند در حالی كه فیلم مستهجن در جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در اولين‌ اظهارنظر درباره‌ي حواشي اكران نوروزي، سخن گفت.

سيد محمد حسيني صبح امروز ـ‌ 16 فروردين ماه ـ در حاشيه‌ي جلسه هيات دولت در پاسخ به سوال ايسنا‌، در ارتباط با حاشيه‌هاي ايجاد شده در پي اكران دو فيلم «خصوصي» و «گشت ارشاد» با اشاره به مطالبي كه درباره اين فيلم مطرح شده است، گفت: به نظر مي‌رسد در مورد اين دو فيلم، مقداري اغراق شده است و براي برخي با توجه به صحبت‌هايي كه مطرح شده است در مورد اين دو فيلم برداشت‌هاي نادرستي به وجود آمده بود.

وزير ارشاد ادامه داد: برخي با توجه به صحبت‌هايي كه مطرح شده بود برداشت‌هاي نادرستي داشتند و عنوان فيلم مستهجن را به كار برده بودند در حالي كه فيلم مستهجن در جمهوري اسلامي ايران وجود ندارد.

وي در عين حال خاطرنشان كرد: اين فيلم‌ها در تهران هنوز اكران مي‌شود، البته يكسري اصلاحات در آنها صورت گرفته است.

سيد محمد حسيني در بخش ديگري از اين گفت‌‌‌وگو با ايسنا با اشاره به فيلم‌هاي كه حواشي براي آنها بوجود آمده است، گفت: اينگونه نيست كه بگوييم مشكلي نبوده است و مشكلي در آنها نيست‌ ولي يكباره در مورد آنها سروصداهايي ايجاد شد و مبالغه صورت گرفت اين در حالي است كه در گذشته ما فيلم‌هايي را داشته‌ايم كه از اين دو فيلم هم مشكل بيشتري داشتند.

وزير ارشاد در عين حال گفت:‌ برخي حساسيت‌هايي دارند و ما بنا نداريم كه مقابله كنيم بنابراين سكوت كرديم و گذاشتيم كه برخي از افراد خود اين دو فيلم را ببينند بنابراين روزي هم كه عده‌اي در برابر وزارت ارشاد در مخالفت با اين دو فيلم تجمع كردند، گفتيم كه درها را باز بگذاريد كه اين افراد بيايند داخل صحبت كنند و حتي اگر فيلم را نديده‌اند فيلم را ببينند.

وي همچنين در مورد تعليق دفتر خبرگزاري رويترز در تهران نيز گفت: اين خبرگزاري به خاطر تخلف كه انجام داده است، در حال حاضر فعاليت آن به حالت تعليق درآمده است به هرحال اين خبرگزاري تبليغاتي منفي عليه برخي از ورزشكاران زن ما انجام داده است.

وزير ارشاد در عين حال گفت: اين تخلف در حال بررسي است و ممكن است آنها بعدا با شرايطي مجددا بتوانند كار خود را آغاز كنند.

۱۳۹۱/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...