نسخه چاپی

رضایت نامه بازیكن جدید پرسپولیس جعلی است؟!

در حالی كه مقامات باشگاه پرسپولیس رسما اعلام كرده اند كه پس از بازی تیم ملی برابر كره جنوبی شجاع خلیل زاده در تمرینات آن ها شركت می كند، مقامات باشگاه مس همچنان به وجود قرارداد بین این بازیكن و كرمانی ها تاكید دارند.

به گزارش نما به نقل از جام ورزشی، این در حالی است که پرسپولیسی ها تلویحا از کرمانی ها خواسته اند که پیش پای این انتقال سنگ نیندازند و اجازه دهند این مدافع ملی پوش راهی تهران شود. آن ها مدعی هستند که خلیل زاده علی رغم داشتن قرارداد با مس برای یک فصل دیگر، رضایت نامه ای در اختیار دارد که اجازه جدایی به او را می دهد. در مقابل مقامات باشگاه مس این مسئله را رد می کنند و مدعی هستند که درصورت انتقال شجاع به پرسپولیس باید رضایت نامه او از طریق باشگاه مس صادر شود. همه این مسائل سبب شده است که در رابطه با رضایت نامه ای که در حال حاضر در دست شجاع خلیل زاده هست حرف و حدیث های عجیبی مطرح شود.

در قانون نقل و انتقالات ایران بحث رضایت پیش از موعد تا این حد جدی مطرح نبوده است و جدا از این مسئله تنها مقام مسئولی که می تواند رضایت نامه یک بازیکن را امضا کند شخص مدیر عامل باشگاه است یعنی در این صورت رضایت نامه باشگاه مس برای خلیل زاده باید به امضای نصرالله گنجعلی خانی مدیر عامل سابق باشگاه مس رسیده باشد. اما مدیر سابق مسی ها در تماسی که با باشگاه داشته است منکر هرگونه امضای رضایت نامه برای خلیل زاده شده است؛هرچند او وجود این رضایت نامه را تائید می کند اما این سند هم از آن نامه هایی بوده است که گنجعلی خانی زیر بار امضای آن نرفته بود و برروی عدم امضای آن تاکید داشت.

تا چندی پیش برخی جریان ها از امضای این رضایت نامه توسط عبدالرضا داوری رئیس هیات مدیره باشگاه مس صحبت می کردند که عملا این مسئله قانونی نیست و داوری حق صدور رضایت نامه را نداشته است اما پس از چندی اعلام شد که مدیر باشگاه این رضایت را امضا کرده است. با پافشاری برروی این مسئله حرف های جدید و عجیب تری هم مطرح شد و آن اینکه در زمان شلوغی باشگاه در مقطعی که گنجعلی خانی جای خود را به شهبازی می داد برخی اسناد با امضای گنجعلی خانی وجود داشته است که مدیر سابق مسی ها اصلا آن ها را امضا نکرده است!
هرچند این مسئله به تائید مقامات رسمی نرسیده است اما گفته می شود که رضایت نامه شجاع نیز از آن دسته اسناد بوده است که قول آن توسط برخی مقامات وقت باشگاه به مدافع مس داده شده بود اما گنجعلی خانی آن را امضا نکرده بود!

به هر شکل ماجرای رضایت نامه شجاع و مس و انتقال او به پرسپولیس به جاهای عجیب و غریبی کشیده می شود و گفته می شود که پرسپولیسی ها نیز زمانی متوجه دشواری های انتقال خلیل زاده شده اند بیشتر برروی ماندگاری سید جلال حسینی حساب باز کرده اند و مصاحبه های آن ها در رابطه با خلیل زاده بیشتر برروی حول این محور می گردد که از انتقال او به سپاهان جلوگیری کنند. باید دید ماجرای خلیل زاده در نهایت به کدام پایان شفاف می رسد.

۱۳۹۲/۳/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...