نسخه چاپی

گودبرداری غیراصولی، منزلی را ویران كرد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش یك ساختمان سه طبقه در مجاورت یك زمین در حال گودبرداری خبرداد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع یک مورد حادثه ریزش‌آوار در ساعت 2:56 بامداد شنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ایستگاه 88 از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه واقع در خیابان ولیعصر (عج) کوچه تورج اعزام شد.

وی ادامه‌داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که ساختمانی سه طبقه در مجاورت یک زمین 300 مترمربعی که به عمق هفت متر گودبرداری شده بود، که ناگهان بخش‌هایی از آن فرو ریخت.

ملکی با اشاره به احتمال محبوس‌شدن تعدادی از ساکنان این ساختمان در زیرآوار و خاک به ایسنا گفت: آتش‌نشانان عملیات خود برای یافتن محبوس‌شدگان و حادثه‌دیدگان احتمالی را آغاز کردند که خوشبختانه مشخص شد فردی به هنگام وقوع حادثه در این خانه حضور نداشته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره رعایت اصول ایمنی در این زمین گودبرداری شده نیز اظهارکرد: متاسفانه گودبرداری این زمین غیراصولی بوده و شمع‌بندی مناسبی نیز در آن انجام نشده است.

به گفته وی، آتش‌نشانان ایستگاه 88 در ساعت 3:13 بامداد روز شنبه پس از ایمن‌سازی محل، به عملیات خود خاتمه دادند.

۱۳۹۲/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...