نسخه چاپی

تأكید فدراسیون فوتبال كره بر عذرخواهی «چوی» از مردم ایران

سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال كره جنوبی اعلام كردند كه سرمربی تیم‌شان باید از مردم و فوتبال ایران عذرخواهی كند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مهدی محمدنبی در خصوص شرایط تیم ملی در شهر اولسان کره جنوبی به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: خوشبختانه تمرینات به‌خوبی پیگیری می‌شود و شرایط خوبی بر اردوی تیم ملی حاکم است. صبح امروز بازیکنان مدت یک ساعت و نیم تمرینات پرفشاری را زیر نظر کادر فنی پیگیری کرده و بازی تیم ملی کره جنوبی را که اخیراً انجام داده بود، تماشا کردند. مربیان در جلسه فنی تمامی نقاط ضعف و قوت تیم مقابل را ارزیابی خواهند کرد.

وی در ادامه داد:خوشبختانه بازیکن مصدوم و محرومی که نتواند تیم را همراهی کند، نداریم و تمامی بازیکنان در شرایط مساعدی به‌سر می‌برند و با تمرینات پرفشاری که پشت سر می‌گذارند، آماده بازی با کره جنوبی هستند.

سرپرست تیم ملی فوتبال درباره واکنش مسئولان فدراسیون فوتبال کره جنوبی نسبت به اظهارنظر سرمربی تیم ملی این کشور در خصوص تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: طی مذاکراتی که با مسئولان فدراسیون فوتبال کره جنوبی داشتیم، آنها اعلام کرده‌اند که «چوی» باید از فدراسیون فوتبال و مردم ایران به‌خاطر اظهارنظرش عذرخواهی کند.

گفتنی است ملی‌پوشان فوتبال کشورمان صبح فردا (یک‌شنبه) از ساعت 11 به‌مدت یک ساعت و نیم تمرینات خود را در اولسان پیگیری خواهند کرد.

۱۳۹۲/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...