نسخه چاپی

احمدی‌نژاد به روحانی تبریك گفت

رییس جمهور در پیامی با تبریك انتخاب حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی بعنوان رییس جمهور منتخب ملت ایران گفت: امیدوارم با قدرشناسی از عواطف و اعتماد ملت عزیز فرصت خدمتگزاری و تلاش برای استقرار عدالت و آبادانی كشور بیش از پیش مهیا گردد.

به گزارش نما به نقل از مهر، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالي

اللهم عجل لوليک الفرج و العافيه و النصر و اجعلنا من خير انصاره و اعوانه و المستشهدين بين يديه

ملت عزيز و آرماني ايران در طول تاريخ با باوري عميق به دنبال استقرار حق و عدالت در جهان بوده است و در هر فراز، متناسب با شرايط و مقتضيات، تصميمات سرنوشت ساز گرفته است.

رويداد مهم انتخابات بيست و چهارم خرداد نود و دو را به ملت شريف، مقام معظم رهبري و منتخب محترم ملت تبريک مي گويم.

اينجانب همواره به ظرفيت هاي عظيم و بي پايان ملت ايران براي ايجاد تحول و تعالي عميقاً باور داشته و معتقدم که توانمنديها و استعدادهاي ذاتي و شگرف ملت ايران بسيار بالاتر و بيشتر از فرصت هاي پديد آمده بوده است. معتقدم با اعتماد و باور به ملت ايران و احترام به سلايق و علايق گوناگون مي توان همه قله هاي افتخار را فتح کرد و کشور را در بالاترين سطح از رفاه و پيشرفت جهاني قرار داد و همه آروزها و آرمان ها را محقق کرد. اميدوارم با همبستگي و تلاش گسترده تر اميد دستيابي به مطالبات تاريخي ايرانيان در رسيدن به جامعه سعادتمند و استقرار حکومت عدل جهاني روز به روز عميق تر و بيشتر شود.

ضمن تبريک مجدد به جناب حجت الاسلام و المسلمين آقاي حسن روحاني که مورد اعتماد اکثريت ملت قرار گرفته اند اميدوارم با قدرشناسي از عواطف و اعتماد ملت عزيز فرصت خدمتگزاري و تلاش براي استقرار عدالت و آباداني کشور بيش از پيش مهيا گردد.

از همه علاقه مندان به سرافرازي ايران انتظار دارد که در تمام فرصت ها رييس جمهور و دولت منتخب را براي پيشبرد هر چه بهتر امور ياري رساند اينجانب و دولت خدمتگزار تا آخرين لحظات مسئوليت همچون روز اول به وظايف خود به طور جدي عمل خواهيم کرد.

از خداوند منان عزت، رفاه و سلامت همه مردم و همه ملت ها را در سايه عنايات امام عصر(عج) مسئلت دارم.

خادم ملت ايران

محمود احمدي نژاد

۱۳۹۲/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...