نسخه چاپی

جشن مردمی شب گذشته هیچ خسارتی در پی نداشت

رئیس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه گفت: حركت فراگیر مردم در سراسر كشور بدون هیچ فراخوانی و با مسئولیت خود مردم برگزار شد و به حمد خدا هیچ خسارت و ضایعه‌ای از آن گزارش نشده است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، "غلامعلي عرب‌خدايي" رئيس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه در گفتگویی با اشاره به خلق حماسه سياسي از سوي مردم و انتخاب "حجت‌الاسلام و المسلمين حسن روحاني" بعنوان رئيس‌جمهور گفت: بخاطر اين حضور گسترده در درگاه خداوند سجده شکر بجا آورده و تشکر مي‌نماييم و خود را در اين دريايي بيکران قطره‌اي مي‌بينيم که انشاء‌الله بتوانيم در مقابل مردم وظايفمان را انجام دهيم.

وي درباره شور و شادي مردم پس ازاعلام نتايج گفت: جشن و شادي مردم در شب گذشته حرکتي خودجوش بوده و ما اين حرکت را تبريک و تهنيت مي‌گوييم.

عرب خدايي افزود: حرکت فراگير مردم در سراسر کشور بدون هيچ فراخواني و با مسئوليت خود مردم برگزار شد و به حمد خدا هيچ خسارت و ضايعه‌اي از آن گزارش نشده است.

رئيس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه اظهار داشت: نیروی انتظامی در تمام نقاط کشور نهايت همکاري را داشت و امکاناتي فراهم کرده بود تا جشن مردم گسترده‌تر و امن‌تر برگزار شود که مردم نيز در شعارهايي از زحمات پليس و همکاري آنان تشکر کردند.

عرب خدايي اظهار داشت: حضور گسترده مردم و نتايج بين‌المللي آن نشان داد که انقلاب و کشور ما پيروز است و تقدير رهبر نقلاب از ملت و شادي ايشان و همينطور شادي ملت خود في‌النفسه جشن است.

رئيس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه گفت: اين حزب طي روزهاي آينده با برگزاري يک جشن ساده از دست اندرکاران اين حزب در سراسر کشور قدرداني خواهد کرد و همچنين اين حزب به منظور تدوين مواضع خود کنفرانس خبري خواهد داشت.

۱۳۹۲/۳/۲۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...