نسخه چاپی

آقای «چوی»! آن ۶ گل معروف یادت رفته؟

بازیكن پیشین تیم ملی ایران در واكنش به صحبت‌های سرمربی كره گفت: «چوی» بازی‌های گذشته ایران - كره را بررسی كند و آن ۶ گل معروف را به یاد بیاورد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سیروس دین‌محمدی درباره وضعیت استقلال و عدم شرکت بازیکنان در تمرینات اظهار داشت: وضعیت استقلال نگران‌کننده نیست. به مرور زمان همه چیز به روال عادی خود بازخواهد گشت و استقلال شرایط خوبی پیدا خواهد کرد.

آنالیزور تیم استقلال افزود: بازیکنان تا چند روز دیگر با مشخص شدن تکلیف‌شان در تمرینات حضور پیدا می‌کنند. ضمن اینکه با بازگشت امیر قلعه‌نویی همه چیز در استقلال مرتب می‌شود و تیم نظم می‌گیرد.

دین‌محمدی تصریح کرد: به آینده استقلال امیدوار هستم. ۷،۸ بازیکن ما در تیم ملی حضور دارند که از لحاظ بدنی در بهترین شرایط هستند. اگر سایر بازیکنان اضافه شوند استقلال به روند عادی بازخواهد گشت.

بازیکن پیشین تیم ملی درباره بازی روز سه‌شنبه ایران مقابل کره‌جنوبی عنوان کرد: بازی سختی خواهیم داشت اما این را بدانید که ایرانی‌ها همیشه کارهای بزرگ انجام می‌دهند. بازیکنان بزرگ همیشه در بازی‌های بزرگ خوب بازی می‌کنند و امیدوارم آن روز در خاک کره نتیجه بگیریم.

وی درباره اظهارات سرمربی تیم ملی کره جنوبی به تسنیم گفت: «چوی» کارنامه بازی‌های ایران و کره جنوبی را حتما بررسی کند و آن ۶ گل معروف ایران را فراموش نکند. خودم در آن دیدار حضور داشتم و امیدوارم اطلاعات خوبی به این مربی بدهند چون مشخص است اطلاعات خوبی از فوتبال ایران ندارد.

۱۳۹۲/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...