نسخه چاپی

آندو؛ سرخپوش مي شود يا آبي ؟!

دعوای فتح الله زاده و رویانیان بر سر یك ملی پوش!

آندرانیك تیموریان كه این فصل قصد دارد فوتبال خود را در ایران ادامه دهد؛ بر سر دوراهی استقلال و پرسپولیس قرار گرفته است. حال باید دید بالاخره آندو راهی پرسپولیس میشود یا همچنان تصمیم دارد در تیم آبی پوش تهران یك فصل دیگر توپ بزند.

آندرانیک تیموریان هافبک ملی پوش تیم الخریطیات قطر که در لیست خروجی این باشگاه قطری قرار گرفته از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال پیشنهادهای خوبی را دریافت کرده است. استقلالی ها اگرچه به واسطه استعفا صوری علی فتح الله زاده بلاتکلیف به نظر می رسند اما تلاشهای گسترده ای را در پشت پرده برای جذب بازیکنان مورد نظر قلعه نویی انجام می دهند.

یکی از این مذاکرات؛ مذاکره با آندرانیک تیموریان است .جذب تیموریان و تلاش برای آبی پوش کردن او به معنای جدایی جواد نکونام از این تیم است. در همین راستا مسئولان استقلال طی تماس هایی با سرژیک تیموریان برادر آندرانیک تیموریان تلاش می کنند تا زمینه های جذب او را فراهم کنند اما در این میان آندو به استقلالی ها اعلام کرده اول باید طلب 240 میلیونی او را بپردازند تا او حاضر شود با علی فتح الله زاده دیدار و گفت و گو کند. به هر حال آندرانیک قصد دارد از این فرصت استفاده کرد و طلب سنگین 240 میلیونی خود را که مربوط به دو فصل قبل است به نوعی زنده کند.

از سوی دیگر پرسپولیس ها هم تلاش زیادی برای جذب این هافبک ملی پوش داشتند. به غیر از اینکه رویانیان در مذاکراتی رو در رو خواهان انتقال او شد دیگر مسئولان پرسپولیس و علی دایی نیز از طریق سرژیک سعی کردند پای او را به پرسپولیس باز کنند اما تیموریان پاسخ صریح و روشنی به سرخ پوشان تهرانی نداده است. حال باید دید بالاخره آندو راهی پرسپولیس میشود یا همچنان تصمیم دارد در تیم آبی پوش تهران یک فصل دیگر توپ بزند.

۱۳۹۲/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...