نسخه چاپی

آقای رئیس جمهور! وعده‌هایتان را به یاد داریم، لطفاً فراموش‌شان نكنید

پس از تلاش‌های بسیار مسئولان نظام، نامزدها، رسانه‌ها و مردم، بالاخره انتخابات هم تمام و تكلیف آن روشن شد؛ مردم تكلیف را روشن كردند اما تكلیف مردم هنوز مشخص نیست، مردمی كه هر كدام با وعده ای به سمت نامزدی از میان كاندیداهای ریاست جمهوری گرایش پیدا كردند و این گرایش‌ها نتیجه انتخابات را رقم زد.



به گزارش نما، خبرگزاری مهر نوشت:

مردم در روز ۲۴ خرداد، حماسه خلق كردند و با حضور در پايه صندوق هاي راي، پشتوانه اي قوي براي دولت منتخب شدند.

مردمي كه بارها و بارها در رسانه ها، در حضور نامزدها و از هر تريبوني كه به دستشان رسيد، مشكلات خود را مطرح كردند و گفتند كه تورم و گراني چطور آنها را به زحمت انداخته است، چطور بيكاري آنها را شرمسار خانواده هايشان كرده و ...

هرچه بود، مردم باز هم عشق به وطن، نظام و رهبري را به نمايش گذاشتند و دوباره دست به انتخاب رئيس جمهور ديگري زدند و نخست به نداي رهبر خود لبيك گفتند و سپس انتظارات مسئولان نظام را برآورده كردند.

مردم تكليف خود را انجام دادند و اكنون نوبت دولت منتخب است، دولتي كه رئيسش با بيش از ۱۸.۵ ميليون راي از رقباي خود پيشي گرفت و پس از تنفيذ حكمش از سوي رهبري، پاستور نشين خواهد شد.

اما حرف مردم و رسانه ها، اين روزها تنها يك جمله است؛ آقاي رئيس جمهور لطفا وعده هايي كه دادي، يادت نرود.

ما يادمان هست، كجا و در چه زماني چه گفتي، انتظار داريم شما هم يادت باشد.

ما به ياد داريم كه در سفرت به خوزستان، گفتي؛ "ايران متعلق به ايرانيان است/ بگذاريم مردم طعم آرامش را بچشند"، "تنوع قوميتي و وجود اقوام مختلف عرب، فارس، لر، كرد و بختياري براي كشور نعمت است"، "ايران اسلامی متعلق به گروه، دسته، جناح و قوم خاصی نیست بلکه متعلق به همه ایرانیان است"، "من حقوق شهروندی را تدوین خواهم کرد و آن را سند و تبدیل به قانون در مجلس می کنم"، "در دولت تدبیر و امید، اقتصاد، آرامش و اخلاق را در کشور احیا خواهم کرد" اينها حرفهاي شما در ميان مردم خوزستان بود.

ما باز هم به ياد داريم كه در جمع مردم قلهك گفتي: "من لیست قیمت اجناس آخر اردیبهشت پارسال را از چند کسبه گرفته ام نه از بانک مرکزی ، نه از آمار دولتی . آدم تکان می خورداجناسی سه برابر شده، دو برابر شده، ۴۰ درصد رشد کرده، مردم ما مستحق این همه فشار نیستند"، "موانع تولید را برخواهیم داشت. بدانید اگر این موانع برداشته شود هم اشتغال ایجاد می شود هم ارزانی"، "باید به مردم راست بگوییم و بدانیم اگر راست بگوییم مردم می آیند و کمک می کنند. این مردم خوب هستند وامتحان خود را در همه جا پس داده اند و نمره اشان ۲۰ بود. ما باید اخلاق را زنده کنیم".

وقتي همه كه هفتم خرداد، مقابل دوربين شبكه يك قرار گرفتي، گفتي: "راه حلهای کوتاه مدتی یک ماه و ۱۰۰ روزه برای حل مشکلات ومعضلات اقتصادی، اجتماعی و سیاست داخلی و خارجی در دولت تدبیر وا مید پیش بینی شده است که با این برنامه ما می توانیم در یک فرصت کوتاه شاهد تحول اقتصادی باشیم"، "ما نیاز به مشورت همگان، بهترینها، دانشگاهیان، کارشناسان داریم"، "بیکاری، گرانی و فساد اداری به اخلاق فرهنگی جامعه آسیب می رساند پس با تقویت روابطمان با جهان و شکل گیری یک دولت کارآمد با مدیریت درست، مشكلات را حل مي كنيم".

در جمع دانشجويان زنجان هم كه حاضر شديد گفتيد: "وجود حزب واقعی و آزادی مطبوعات می تواند مانع بروز فساد در کشور شود"، "در صورت پیروزی در انتخابات روابط با کشورهای همسایه را ساماندهی خواهد کرد و تعامل بیشتری برقرار خواهد شد"، "شکی نیست که هر چه اختیارات استان ها افزایش یابد بار از دوش تهران برداشته شده و در نهایت ایران آباد خواهد شد"، "آزادی فلسطین آرمان ماست اما اين آرمان امروز با لشكركشي محقق نمي شود".

در جمع مردم زنجان هم حرفهاي خوبي گفتي: "بیکاری مشکل اصلی کشور ماست و کشور ما مشکل مدیریتی دارد و از تخصصها و دانش ها آن طور که شاید و باید استفاده نشده است"، "در کشور باید فرهنگ تعامل با دنیا را زنده کنیم چرا که توجه به این امر بسیار مهم توسعه کشور را در همه حوزه ها به دنبال دارد و مشکلات کشور را رفع می کنيم".

چند روز پیش بود که در شبکه خبر حاضر شدید و گفتید:"من با افراطیون مشکل دارم و با آنها که در خط اعتدال نیستند میانه‌ای ندارم به خاطر همین آمدم تا خط اعتدال را جایگزین خط افراط کنم چرا که خط افراط همیشه برای ما مشکل‌آفرین بوده است."

و پیام دادید که "دست همه اعتدال‌گرایان، اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان را به گرمی می‌فشارید و از همه کسانی که شما را شایسته اعتماد خود دانستند درخواست کمک و همکاری در ادامه راه کردید."

خلاصه آقاي رئيس جمهور ما در اين مدت صحبت بسيار شنيديم؛ از روابط خارجي با كشورهاي مختلف، حمايت از فلسطين و مسائل هسته اي گرفته تا ساماندهي اوضاع اقتصادي.

سري به چند خبرگزاري داخلي كه بزنيد، براي همه كانديداها صفحه اي براي طرح مطالبشان طراحي شده، مي توانيد همه حرفهايي كه زديد و وعده هايي كه داديد را ببينيد و بخوانيد.

خيلي ها قول و وعده مي دهند اما بر سر كار كه مي آيند، تحريم و تهديد و هزار مشكل ديگر را بهانه مي كنند اما اميدواريم سخنان و وعده هاي شما، با پيش بيني همه شرايطي بوده باشد كه ممكن است بر كشور حاكم شود.

امروز حداقل همه آن ۱۸ ميليوني كه به شما راي دادند، چشمشان به عملكرد شماست؛ ۱۸ ميليون عدد كمي نيست، يك پشتوانه است.

چشم به هم بزنيد، چهار سال تمام مي شود، همانطور كه قبلا شد، پس لطفا حال كه ۱۸ ميليون ايراني به شما اعتماد كردند، به اعتماد آنها احترام بگذاريد، آنهايي كه ديشب هم از فرط خوشحالي، خواب را از چشمان مردم گرفتند و در خيابان‌ها با بوق ماشين ها و عكس ها و تصاوير شما و داد و فرياد خود، اوج شعفشان از پيروزي شما را به نمايش گذاشتند.

خلاصه آقاي رئيس جمهور اين شما و اين كشوري كه تورم و گراني و بيكاري و تحريمش كمر مردم را خم كرده.

اين گوي و اين ميدان.....

۱۳۹۲/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...