نسخه چاپی

3 داور ایرانی نامزد حضور در جام جهانی

رییس دپارتمان داوری فوتبال ایران گفت: كاندید شدن تیم داوری ایران برای قضاوت در جام جهانی، قدرت داوری ایران را نشان می دهد.

به گزارش نما، حسین عسگری در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال خبر داد تیم داوری ایران متشكل از علیرضا فغانی، حسن كامرانی‌ فر و رضا سخندان، داوران بین ‌المللی فوتبال كشورمان كاندیدای حضور در جام جهانی 2014 برزیل شده است.

عسگری در این باره گفت: خیلی خوشحالیم یك تیم داوری از ایران كاندید حضور در جام جهانی شده و برای گذراندن آزمایش های جام جهانی برزیل وارد چرخه نهایی انتخاب شده است.

البته كمیته داوران كنفدراسیون فوتبال آسیا، هفت گروه داوری كاندیدای حضور در جام جهانی 2014 برزیل را مشخص كرده كه علیرضا فغانی به عنوان داور و حسن كامرانی فر و رضا سخندان به عنوان دو كمك داور، تیم داوری ایران را برای حضور در جام جهانی شامل می شوند.

ما در دوره گذشته جام جهانی فقط حسن كامرانی فر را داشتیم كه در تیم داوری الغمدی عربستانی بود اما در حال حاضر گروه داوری ایران انتخاب شده كه می تواند امیدوار كننده باشد.

عسگری ادامه داد: البته به غیر از این داوران، محمدرضا ابوالفضلی به عنوان یكی از چهار كمك داور ذخیره آسیا یا همان كمك داور چهارم كه فقط در جام های جهانی و مسابقات حساس جهان قرار دارند نیز كاندیدای حضور در جام جهانی برزیل شده است ولی ممكن است در تیم داوری ایران جای نگیرد.

رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال سپس با اشاره به مدت زمان آزمون فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) و كنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: داوران كاندیدا برای قضاوت در جام جهانی در دو سالی كه پیش رو دارند، در بازی های مختلف بین المللی و در آزمون های 'فیفا' مورد آزمایش قرار می گیرند تا نتایج نهایی، در سه ماه مانده به جام جهانی مشخص شود.

عسگری در پایان گفت: از آسیا هفت گروه داوری برای كاندیداتوری معرفی شده اند كه شامل گروه های روشن ایرماتوف از ازبكستان، نیشی مورا از ژاپن، حسین الغمدی از عربستان سعودی، علیرضا فغانی از ایران، بنجامین از استرالیا، نواب از بحرین و علی حمد از امارات عربی متحده هستند كه امیدواریم در نهایت تیم داوری ایران بتواند در جام جهانی برزیل یكی از تیم های داوری باشد.


۱۳۹۱/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...