نسخه چاپی

روحاني با توجه به فرمايش مقام معظم رهبري عمل كند

عسگراولادی:روزهای آخر می‌خواستم به ولایتی بگویم اما نشد

عکس خبري -عسگراولادي:در روزهاي آخر مي‌خواستم به ولايتي بگويم اما نشد

دبیركل جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره پیروز نشدن اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصولگرایان چند نفر بودند و باید یك نفر آنها در انتخابات حضور می‌یافت.

به گزارش نما و به نقل از فارس، حبیب‌الله عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری عصر امروز در چهل و هشتمین سالگرد شهدای حزب مؤتلفه در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه جبهه شما از ولایتی حمایت کرده بود، رویکردتان نسبت به دولت آینده چیست، اظهار داشت: من چند روز پیش عرض کردم این شش نفر و البته آن دو نفر یعنی آقایان عارف و حدادعادل هم اگر بودند، هر یک رئیس‌جمهور می‌شدند با آنان کار می‌کردیم.

وی اضافه کرد: این شش نفر را می‌شناختم و با همه آنها کار کرده‌ام و صالح هستند. الآن هم که آقای روحانی رأی آورده خیرالموجودین بوده است که مردم رأی داده‌اند و ما هم سعی می‌کنیم با ایشان همکاری کنیم.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به سؤالی مبنی بر دلیل شکست اصولگرایان در انتخابات نیز گفت: اصولگرایان چند نفر بودند و باید به یک نفر تبدیل می‌شدند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا آقای ولایتی که عضو ائتلاف بودند، از ائتلاف کنار نرفتند، گفت: باید از خودشان بپرسید من اکنون مدافع کسی نیستم؛ آقای ولایتی در بعضی از استان‌ها که خبر داده بودند نفر اول بود اما خبرهای درستی نبود و ایشان تصور می‌کرد رأیش بالاست اما رأی نیاورد.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: در روزهای آخر می‌خواستم به ایشان بگویم که رأی قالیباف از شما بالاتر است اما وی را ندیدم. می‌خواستم بگویم اما نشد.

عسگراولادی در پاسخ به این سؤال که توصیه شما به روحانی برای تشکیل کابینه چیست، اظهار داشت: ایشان باید همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، افراد اهل فن و مشورت را انتخاب کند چرا که از مشورت، چیزهای خوبی در می‌آید.

۱۳۹۲/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...