نسخه چاپی

مشایی واحمدی نژاددركابینه دولت روحانی!

اگرچه احمدی‌نژاد در كابینه خود از وزرای دولت اصلاحات و سازندگی استفاده نكرد اما این احتمال وجود دارد كه حسن روحانی از اسفندیار رحیم‌مشایی و محمود احمدی‌نژاد برای همكاری در كابینه دولت خود دعوت كند.

به گزارش نما، صادق زيباکلام احتمال داد حسن روحاني از اسفنديار رحيم‌مشايي و محمود احمدي‌نژاد براي همکاري در کابينه دولت خود دعوت کند. صادق زيباکلام گفت: اگرچه احمدي‌نژاد در کابينه خود از وزراي دولت اصلاحات و سازندگي استفاده نکرد اما اين احتمال وجود دارد که حسن روحاني از اسفنديار رحيم‌مشايي و محمود احمدي‌نژاد براي همکاري در کابينه دولت خود دعوت کند.

وي گفت: به اعتقاد بنده انتخابات 24 خرداد وشوري که مردم نشان دادند در حقيقت نه بزرگي بود به جريان موسوم به اصولگرايي.زيباکلام افزود: من نگران عدم حضور تحريمي‌ها،سبزها،اصلاح‌طلبان و قهرکنندگان با صندوق راي بودم.به‌طوري که در سفرم به شهرهاي ديگر مدام از شرکت در انتخابات صحبت کرده وبه اين نکته اذعان داشتم که چاره‌اي جز شرکت دراين دوره از انتخابات نيست. فکر مي‌کنم آنچه که در 24 خرداد اتفاق افتاد بيانگر اين موضوع بود که مي‌شود وبايد به صندوق راي اعتماد کرد و صندوق راي کم‌هزينه‌ترين مسير براي به وجود آوردن تغييرات و اصلاحات در جامعه است.

۱۳۹۲/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...