نسخه چاپی

مهاجم كره:

كاری می‌كنم نكونام خون گریه كند!

عکس خبري -کاري مي‌کنم نکونام خون گريه کند!

پس از صحبت‌های سرمربی كره علیه كشورمان، دو بازیكن این تیم هم علیه كاپیتان تیم ملی ایران موضع گرفتند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: تیم ملی فوتبال ایران و کره‌جنوبی فردا شب (سه‌شنبه) در حالی در دیداری حساس در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2014 در اولسان به مصاف هم می‌روند که بین مربیان و بازیکنان دو تیم درگیری لفظی بالایی به وجود آمده و حالا یکی از بازیکنان کره گفته که کاری می‌کند که کاپیتان تیم ملی ایران گریه کند.

پس از اینکه چوی کانگ هی، سرمربی کره،‌ میهمان‌نوازی ایرانی‌ها را بد توصیف کرد و گفت از ایرانی‌ها بیزار است کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران از وی خواست به خاطر این بی‌احترامی از مردم ایران عذرخواهی کند. جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی ایران نیز پیش از این بازی حساس صحبت‌های سرمربی کره را به خاطر ترسی که وی از تیم ایران دانست.

سون هیونگ مین، مهاجم کره‌جنوبی که در تیم بایرلورکوزن عضویت دارد در جواب کاپیتان تیم ملی ایران گفت: کاری می‌کنم که نکونام خون گریه کند. نکونام به خاطر زیاده‌گویی معروف است. حرفم را با عملکردم در میدان نشان خواهم داد. ما آنها را با 3 یا 4 گل درهم می‌کوبیم.

لی میونگ جو، هافبک تیم ملی کره نیز اظهار داشت: اصلا نمی‌دانم نکونام کیست. من تنها در رسانه‌ها نام وی را شنیده‌ام. فکر نمی‌کنم ایران قوی باشد. اگر ما روی بازی خودمان تمرکز کنیم حتما می‌توانیم آنها را شکست دهیم.

۱۳۹۲/۳/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...