نسخه چاپی

مشایی در كابینه روحانی!

صادق زیباكلام احتمال داد حسن روحانی در صورت پیروزی در انتخابات از اسفندیار رحیم مشایی و محمود احمدی نژاد برای همكاری در كابینه دولت خود دعوت كند.

وی گفت: اگرچه احمدی نژاد در کابینه خود از وزرای دولت اصلاحات و سازندگی استفاده نکرد اما این احتمال وجود دارد که حسن روحانی در صورت پیروزی در انتخابات از اسفندیار رحیم مشایی و محمود احمدی نژاد برای همکاری در کابینه دولت خود دعوت کند.

وی گفت: به اعتقاد بنده انتخابات 24 خرداد وشوری که مردم نشان دادند در حقیقت نه بزرگی بود به جریان موسوم به اصولگرایی.

زیباکلام افزود: من نگران عدم حضور تحریمی ها،سبزها،اصلاح طلبان و قهر کنندگان با صندوق رای بودم.به طوری که در سفرم به شهرهای دیگر مدام از شرکت در انتخابات صحبت کرده وبه این نکته اذعان داشتم که چاره ای جز شرکت دراین دوره از انتخابات نیست. فکر می کنم آنچه که در 24 خرداد اتفاق افتاد بیانگر این موضوع بود که می شود وباید به صندوق رای اعتماد کرد وصندوق رای کم هزینه ترین مسیر برای به وجود آوردن تغییرات و اصلاحات در جامعه است.

وی تصریح کرد: بالاترین و اصلی ترین دلیل شکست اصولگریان سیاست های اشتباه شان بوده است. متاسفانه اصولگریان به جای اینکه به واقعیت ها ومشکلات جامعه توجه کنند، کوشیده اند تا مسبب همه مسائل را احمدی نژاد و دولت نهم و دهم وانمود کنند. آقایان اصولگرا فقط می گویند یاران و مردان دولت احمدی نژاد و شخص رئیس جمهور گناه کارند! در حالی که اصولگریان فراموش کردند یا خود را به فراموشی زدند که اولا آقای دکتر احمدی نژاد اساسا اصولگرا نیست و با آنان مرزبندی جدی دارد و حسابش از آن ها جداست، ثانیا رئیس جمهور تنها متصدی قوه مجریه بوده در حالی که قوه مقننه، قوه قضاییه، سپاه و بسیاری از نهادهای دیگر تحت سیطره اصولگریان بوده است. به اعتقاد من این جریان نمی تواند از پذیرفتن مسئولیت خود شانه خالی کند و احمدی نژاد را مقصر جلوه دهد. بنابراین نارضایتی مردم از سیاست های اصولگریان اصلی ترین دلیل روی گردانی ملت از این جریان و رفتن به سمت مشی اصلاح طلبی است. اما اصلاح طلبان در آینده با مقاومت های بسیاری از جانب اصولگریان روبه رو خواهند شد، چرا که مجلس، نیروی انتظامی، سپاه و بسیاری از روزنامه های رسمی کشور در اختیار جریان اصولگرا خواهد بود. به عبارت بهتر قدرت این جریان بسیار زیاد است. لذا روحانی باید با سعه صدر وآرامش ایجاد تغییر در کشور را دنبال کند.

۱۳۹۲/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
حسين
0
0
۱۳۹۲/۳/۲۹
بهنظرم به آقاي احمدي نژاد بايد وزارت جديدي به نام وزارت توليد بي اعتمادي و دروغ و اختلاس و تفرقه ايجاد و بهش سپرد
سعيد
0
0
۱۳۹۲/۳/۲۹
اگراين درست باشدبازهم يعني کشک
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...