نسخه چاپی

اقدام به قتل راننده آمریكایی به جرم مسلمان بودن!

یك دانشجوی آمریكایی اقرار كرد كه سه سال پیش یك راننده تاكسی را در شهر نیویورك به جرم مسلمان بودن مورد ضرب و جرح قرار داده و اقدام به قتل وی كرده است.

به گزارش نما به نقل از تقریب،"مایكل انرایت" ۲۴ ساله به دنبال اقدام به قتل یك راننده تاكسی مسلمان در سال ۲۰۱۰ میلادی، در دادگاه نیویورك محاكمه شده و به ۹ سال و نیم زندان محكوم گردیده است.

این دانشجوی ۲۴ ساله در یكی از شبهای ماه آگوست سال ۲۰۱۰ میلادی در منهتن نیویورك سوار بر تاكسی یك مسلمان به نام احمد شریف می‌شود و به محض اینكه متوجه مسلمان بودن وی می‌شود، با چاقو چندین ضربه به وی وارد آورده و اقدام به قتل وی می‌كند.

شریف از این حمله جان سالم به در برده و چندی بعد در یك كنفرانس مطبوعاتی با حضور "مایكل بلومبرگ" شهردار نیویورك اعلام می‌كند كه تنها دلیل اقدام به قتل وی، مسلمان بودنش بوده است.

"سایروس وانس" دادستان منهتن پس از برگزاری دادگاه انرایت، با اشاره به اینكه قربانی این اقدام تروریستی یك مرد بنگلادشی و دارای ۴ فرزند بوده است كه به مدت ۳۰ سال است در نیویورك زندگی می‌كند، خاطرنشان كرد: تعصبات كوركورانه هیچ جایگاهی در شهر نیویورك ندارد.

گفتنی است این دانشجوی نیویوركی به جرم خود اعتراف كرده و حكم را پذیرفته است. حكم وی نیز قرار است در ۲۵ ژوئن صادر شود.

وكیل انرایت تا كنون درخواست تجدید نظر نكرده است. اما در دفاع از موكل خود گفته است كه وی به دنبال صدماتی كه در جنگ آمریكا با افغانستان دیده است، از نوعی بیماری رنج می‌برد.

۱۳۹۲/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...