نسخه چاپی

بازدید شهردار تهران از اتوبان طبقاتی صدر

عکس خبري -بازديد شهردار تهران از اتوبان طبقاتي صدر

ظهر امروز محمد باقر قالیباف با حضور در پروژه اتوبان صدر در محدوده تقاطع اتوبان بابایی از روند اجرایی این پروژه شهری بازدید كرد.

به گزارش نما به نقل از بولتن نیوز، در این بازدید که شهرداران برخی از مناطق و معاون عمرانی شهردار تهران حضور داشتند، قالیباف از آخرین روند ساخت عرشه‌های پل بازديد کرد و گفت: تا کنون 10 کیلومتر از 11 کیلومتر اتوبان شهید صدر به پایان رسیده و طبق قولی که به مردم داده ایم امیدواریم این پروژه در مرداد ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار تهران در جريان بازدید از تونل صدر نیایش با اشاره به جزئيات ديدار خود با رئيس جمهور منتخب ملت به باشگاه خبرنگاران گفت: خدمت مهم نیست که کجا صورت گیرد، خدمت هر کجا که باشیم هست.

وی در خصوص دیدار امروز خود با حجت الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحانی اذعان کفت: وقتی که رقابت‌ها تمام می‌شود حتما رفاقت‌ها و دوستی‌ها شروع می‌شود و قصد برداشتن باری از دوش مردم بوده است.

وي در ادامه افزود: باید مشکلات مردم را حل کرد و فضای همکاری و رفاقت باید جریان داشته باشد.

وی در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود اظهار داشت: یکی از بحث‌هایی که خدمت آقای دکتر روحانی مطرح شد ارائه برنامه تنظیم شده‌ای بود تا ایشان نیز بتوانند از این برنامه استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: هر جای کشور که کار صورت بگیرد مهم این است در خدمت مردم و برای کمک به آنان باشد.

شهردار تهران در خصوص آغاز فعاليت خود پس از انتخابات در شهرداري تهران گفت: حتي در روز پنج شنبه 23 خرداد که تبليغات به پايان رسيد در محل کار خود حاضر شدم.

قالیباف امروز پس از گذشت دو روز از انتخابات از مراحل ساخت تونل صدر نیایش بازدید کرد.

۱۳۹۲/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...