نسخه چاپی

انتقاد «سارا پالین» از سیاست‌های جدید اوباما در قبال سوریه

عکس خبري -انتقاد «سارا پالين» از سياست‌هاي جديد اوباما در قبال سوريه

فرماندار سابق آلاسكا و همچنین معاون نامزد سابق ریاست‌جمهوری آمریكا ضمن انتقاد از سیاست‌های جدید آمریكا برای ارسال سلاح به مخالفان سوری تأكید كرد كه باید اجازه داد خدا كارها را در سوریه سامان دهد.

به گزارش نما، فارس به نقل از خبرگزاری «آسوشیتدپرس» نوشت، «سارا پالین» فرماندار سابق آلاسکا و نامزد سابق ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوریخواه از سیاست‌های «باراک اوباما» در قبال سوریه و تصمیم جدید وی برای ارسال سلاح به مخالفان سوری انتقاد کرد

وی در کنفرانس ائتلاف ایمان و آزادی در واشنگتن تأکید کرد: ما هم‌اکنون به طور متداوم از مداخله های جدید صحبت می کنیم. تا زمانیکه فرمانده کل قوایی داریم که می داند چه انجام می دهد .... من می‌گویم بگذارید خدا کارها را سامان دهد.

اظهارات پالین پس از آن مطرح شد که در صدد است با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در خصوص موضوع سوریه در حاشیه نشست «گروه هشت» در ایرلند شمالی در ارتباط با مسئله ارسال سلاح برای تروریست‌های سوری صحبت کند.

«دیوید کامرون» نخست‌وزیر انگلیس، روز یکشنبه یک کنفرانس خبری با پوتین برگزار کرد و اختلافات بین غرب و روسیه در آن مورد بحث قرار گرفت.

رئیس‌جمهور روسیه از موضع غرب درباره درگیری‌های سوریه انتقاد کرد و تصمیمات آنها برای مسلح کردن مخالفان سوری که اعضای بدن انسان‌ها را می‌خورند را زیر سؤال برد.

پوتین تأکید کرد: فکر می‌کنم شما این امر را انکار نمی‌کنید که هیچ‌کس نباید از افرادی حمایت کند که نه تنها دشمنانشان را می‌کشند بلکه اجساد آنها را نیز می‌شکافند و اعضای بدنشان را می‌خورند.

کاخ سفید چند روز پیش در نشستی مدعی شد که شواهدی موجود است مبنی بر آنکه دولت «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه علیه مخالفان از سلاح‌های شیمیایی استفاده کرده است و متعاقب آن از تصمیم خود برای ارسال سلاح به تروریست‌های سوری خبر داد.

ادعاهای آمریکا اثبات نشده است و حتی مسکو تصریح کرد که هیچ‌گونه سندی که نشان دهد دولت سوریه علیه مخالفان از سلاح شیمیایی استفاده کرده، وجود ندارد.

۱۳۹۲/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...