نسخه چاپی

پاداش 5 هزار دلاری برای بازیكنان پرسپولیس در صورت پیروزی

بازیكنان تیم فوتبال پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل الغرافه قطر هر كدام 5 هزار دلار پاداش می‌گیرند.

به گزارش ايسنا از دوحه، مسئولان باشگاه پرسپوليس تصميم گرفتند تا در صورت موفقيت بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس در بازي با الغرافه و شكست اين تيم به هر كدام از بازيكنان‌شان مبلغ 5 هزار دلار پاداش بدهند.

پرسپوليس پيش از اين پس از تساوي خارج از خانه‌اي كه مقابل الهلال در عربستان به دست آورده بود به هر كدام از بازيكنانش مبلغ 3 هزار و 500 دلار پاداش داد.

همچنين در خبر ديگري از كاروان تيم فوتبال پرسپوليس جمشيد زارع قائم مقام اين باشگاه در بين دو نيمه بازي ديداري را با مالك باشگاه الغرافه كه رييس شبكه تلويزيوني الجزيره هم هست، خواهد داشت و توافقاتي در خصوص همكاري‌هاي مختلف دو باشگاه با يكديگر انجام مي‌دهند.

باشگاه پرسپوليس همچنين هديه‌اي را در نظر گرفته كه در ابتداي مسابقه علي كريمي كاپيتان پرسپوليس آن را به كاپيتان تيم الغرافه اهدا مي‌كند. اين هديه تنديسي از باشگاه پرسپوليس و يك بشقاب هنري است.

تيم پرسپوليس عصر امروز (چهارشنبه) ساعت 3 و 15 دقيقه جلسه آناليز بازي با الغرافه را در يكي از اتاق‌هاي لابي هتل ماريوت برگزار كرد و ساعت 16 و 30 به وقت دوحه (18 به وقت تهران) عازم استاديوم الغرافه شد تا براي برگزاري بازي در ساعت 18 و 35 دقيقه به وقت دوحه آماده شود.

۱۳۹۱/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...