نسخه چاپی

يك كارشناس مسائل هسته‌اي:

رویكرد غرب نسبت به پرونده هسته‌ای ایران تغییرات چشمگیری پیدا می‌كند

یك كارشناس مسائل هسته‌ای گفت: با حفظ منافع ملی و با به رسمیت شناختن حقوق حقه جمهوری اسلامی ایران از سوی غرب، می‌توان به سرانجام مثبت پرونده هسته‌ای امیدوار شد.

"عليرضا داوري" در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اخير آمانو مبني بر اينکه تحريم در برنامه هسته‌اي ايران تاثيري نداشته است، گفت: آمانو چارچوب فني آژانس و شوراي حکام را زير پا گذاشته و تحت تاثير مستکبران غربي، اظهارنظر سياسي مي‌كند.

وي تصريح کرد: اگر گزارش‌ها و مصاحبه‌هاي مديرکل آژانس بين‌المللي انرژي اتمي با خبرگزاری‌های مختلف را نظاره کنيم، متوجه تناقضات بسياري در اظهاراتش مي‌شويم.

اين کارشناس مسائل هسته‌اي با بيان اينکه نبايد با تحريم فضاي مذاکرات را مخدوش کرد، افزود: برنامه هسته‌اي ايران در چارچوب مقررات آژانس بين‌‌المللي انرژي اتمي پيش مي‌رود و تحريم هيچ وقفه‌اي در فعاليت‌هاي صلح‌آميز هسته‌اي کشورمان ايجاد نکرده اما تحريم همچنان حربه‌اي در دست دشمنان ملت ايران است.

وي با بيان اينکه اجرای سياست‌هاي گذشته توسط غرب در قبال ایران، آب در هاون کوبيدن است، اظهار داشت: کشورهاي غربي در مذاکره با ایران بايد احترام متقابل و حفظ منافع طرفين را در دستور کار خود قرار دهند.

اين کارشناس مسائل هسته‌اي در پايان با بيان اينکه رويکرد غرب نسبت به مسئله هسته‌اي کشورمان تغييرات چشمگيري پيدا مي‌کند، خاطرنشان کرد: با حفظ منافع ملي و با به رسميت شناختن حقوق حقه جمهوري اسلامي ايران از سوي غرب، مي‌توان به سرانجام مثبت پرونده هسته‌اي اميد داشت.

۱۳۹۲/۳/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...