نسخه چاپی

سیاوش اكبرپور: رفتم سرتمرین هیچكس نبود

عکس خبري -سياوش اکبرپور: رفتم سرتمرين هيچکس نبود

تمرینات استقلال تق و لق است. معلوم نیست كه آبی هاچه كار می كنند. امیر قلعه نویی هم خارج از ایران به سرمی برد. اكبرپور هم كه برای تمرین به كمپ باشگاه استقلال رفته بود متوجه شد هیچ كس آن جا نیست...

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین، سیاوش اکبرپور جزومعدود بازیکنانی است که با استقلال قرارداد دارد. اکبرپور این روزها به شدت نگران آینده باشگاه استقلال است. او از مشکلات مالی باشگاه آگاهی دارد و می داند که ادامه این روند موجب آسیب دیدن باشگاه استقلال خواهد شد. سیاوش درحالی که این روزها انفرادی تمرین می کند به سوالات ما پاسخ می دهد.

***
_ این روزهای همه تیم ها تمرین می کنند اما خبری از تمرینات استقلال نیست.
بله، تمرینات ما هنوز شکل واقعی اش راپیدا نکرده اما این طور نیست که ما تمرین نکنم. خودم هر روز به مجموعه ورزشی انقلاب می روم و تمرین می کنم. درست است که انفرادی کردن زیاد به آدم نمی چسبد اما دارم خودم را آماده تمرینات سخت تر می کنم.
_ اما تو و مجیدی با استقلال قرارداد دارید.
قرارداد داریم اما خودتان که می بینید شرایط استقلال چه طور است. تاهمین چند روز پیش نمی دانستیم مدیرعامل کیست. وضعیت باشگاه هنوز مشخص نشده است. به همین دلیل ما هم اختصاصی تمرین می کنیم تا ملی پوشان برگردند وبقیه بازیکنانی که می خواهیم هم قرارداد امضاء کنند.
_ برهانی هم قراردادش را تمدید کرد.
خیلی خوب است.هرچه زودتر باید تکلیف همه بازیکنان مشخص بشود. کمی عقب افتادیم و همین باعث می شود اضافه تمرین کنیم. فکر می کنم روزهای پر فشاری در انتظار ما باشد.
_ استقلال هر سال تمریناتش را به موقع شروع می کرد وتکلیفش مشخص بود اما انگار این فصل تیم تان طلسم شده!
من نمی دانم مشکل از کجا است و ترجیح می دهم خودم را وارد این مسائل نکنم اما امیدوارم هرکسی مسئول این تیم است زودتر به وضعیت ما رسیدگی کند. استقلال با این همه هوادار نباید چنین شرایطی داشته باشد.
_ اگر اشتباه نکنیم یک بار هم سر تمرین استقلال رفتی.
بله، روز اول بود که گفتند بیایید سرتمرین. من هم رفتم و دیدم که جز مربیان کسی در تمرین نیست. دیدن این صحنه اصلا برای استقلال خوب نیست. ما تیم بزرگی هستیم که میلیون ها هوادار پشت مان هستند.
_ فکر می کنی چرا با تیمی که در آسیا موفق بوده و در لیگ هم قهرمان شده است این رفتار می شود؟
من نمی دانم. همین طور که می گویید استقلال موفق ترین تیم فصل قبل بود. اما جوری برخورد شده که انگار استقلالی وجود ندارد. سوال من این است که اگر تیم های دیگر جای استقلال بودند چه برخوردی با آن ها می شد؟ ما هنوز پاداش قهرمانی مان در لیگ را هم نگرفتیم. امیدوارم به این وضع پایان دهند کاری کنند که استقلال از این مشکلات نداشته باشد.
_ با توجه به این شرایط فکر می کنی استقلال بتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند؟
استقلال همیشه استقلال است. شاید اگر شرایط بد تر هم باشد بازهم استقلال زود خودش را جمع و جور کند. نگرانی من فقط بابت هواداران است. آن ها هرجا ما را می بینند ابراز نگرانی می کنند. این خوب نیست که هواداران این قدر ناراحت و مضطرب باشند. ما بالاخره تمرینات را شروع می کنیم و با قدرت خودمان را آماده لیگ می کنیم. با همه این سختی ها مطمئن باشید فصل بعد هم برای قهرمانی می جنگیم.

۱۳۹۲/۳/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...