نسخه چاپی

اقدام جالب سفیر ایران در كره‌جنوبی

طبق گفته معصومی‌فر برای هر شهری در كره جنوبی كه بیش از 10 ایرانی دارد، تماشاگران می‌توانند با هزینه و ایاب و ذهابی كه سفارت ایران در نظر گرفته است خودش را به ورزشگاه برساند.

به گزارش نما به نقل از مهر در حالی که کمتر از سه ساعت دیگر تا شروع دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی باقی مانده، بارندگی در شهر اولسان شدت گرفته است.

طبق برنامه قرار است بازیکنان و مربیان تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با کره جنوبی ساعت 18:30 به ورزشگاه مونسو برسند. از سوی دیگر کاروان همراه تیم ملی شامل خبرنگاران، تدارکات و همچنین لیدرها برای انجام هماهنگی و بررسی شرایط زودتر از بازیکنان راهی ورزشگاه شدند. این در حالی است بارندگی در شهر اولسان شدت بیشتری گرفته و هوا همچنان مه آلود است. هوای شهر اولسان به خاطر بارندگی خنک و مطبوع شده ولی طبق پیش بینی‌ کره‌ای‌ها، قرار است بارندگی بی سابقه‌ای در شهر اولسان صورت بگیرد.

احمد معصومی‌فر سفیر ایران در کره جنوبی صبح امروز در اردوی تیم ملی حاضر شد و با بازیکنان و اعضای کادر فنی خوش و بش کرد. معصومی‌فر در اردوی تیم ملی اعلام کرد که سفارت ایران تدابیری را برای حضور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه انجام داده است. طبق گفته معصومی‌فر برای هر شهری در کره جنوبی که بیش از 10 ایرانی دارد، تماشاگران می‌توانند با هزینه و ایاب و ذهابی که سفارت ایران در نظر گرفته است خودش را به ورزشگاه برساند.

کارلوس کی‌روش و جواد نکونام هم در جلسه‌ای که با حضور محمد عباسی و علی کفاشیان داشتند اعلام کردند روحیه بازیکنان برای بازی با کره جنوبی خوب است و همه برای صعود به جام جهانی مصمم هستند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2014 برزیل به آخرین بازی این مرحله است ساعت 16:30 روز سه‌شنبه 28 خرداد در شهر اولسان کره برگزار خواهد شد. کره‌جنوبی با 14 امتیاز در صدر گروه اول است و ایران با 13 امتیاز دوم است. ازبکستان نیز با 11 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

۱۳۹۲/۳/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...