نسخه چاپی

شرط سنی در حج تمتع امسال وجود ندارد

مدیر كل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت با اشاره به پذیرش و نام نویسی مشمولان حج تمتع امسال در كاروان ها از 17 فروردین ماه جاری، گفت: شرط سنی در حج تمتع امسال وجود ندارد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زيارت علي اکبر غيرتي افزود: در این مرحله از اعزام زائران ایرانی به خانه خدا ، دارندگان اسناد بانک ملی تا 20 مرداد ماه سال 84 می توانند نام نویسی کنند.

وي همچنین درباره جزئیات پذیرش و نام نویسی مشمولان در کاروان ها گفت: زمان پذیرش متقاضیان دارای اولویت تشرف در کاروان‌ها برای همه استان‌ها به‌ جز تهران، قم و البرز، 17 فروردین‌ ماه و در استان های تهران، قم ، البرزو قزوین 18 فروردین‌ ماه جاری خواهد بود.

مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت یادآور شد: در مراحل بعدی ثبت نام و در صورت تکمیل نشدن ظرفیت کاروان ها، دارندگان اسناد بانک ملی تا دهم شهریور ماه سال 84 نیز به ترتیب فراخوان خواهند شد. بنابر اعلام سازمان حج و زیارت، افرادی که در سال های 1360 ،1363 ،1377 و 1378 برای حج تمتع در بانک ملی ثبت نام کرده‌اند باید پیش از ثبت نام در کاروان های انتخابی، برای تبدیل سند خود به 10 میلیون ریال نیز اقدام کنند.

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: برای ثبت نام در کاروان‌ها، 10 روز مهلت درنظر گرفته شده و چنانچه در زمان تعیین‌ شده، ظرفیت کاروان‌ های استان ها تکمیل نشود، این سازمان از اولویت‌های بعدی دعوت خواهد کرد.

۱۳۹۱/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...