نسخه چاپی

مدعیان تقلب به صورت ضرب العجل عذرخواهی كنند!

متاسفانه عده ای در خرداد 1388 بعد از شكست در انتخابات اقدام به حركتی كردند كه پیش تر برای اجرای آن آمادگی كسب كرده و معتقد بودند كه حالا كه صندوق های رای برای ما نمی جوشند میخواهیم برای هیچكس دیگری هم نجوشند.

اینکه فرد یا گروهی اراده معطوف به قدرت داشته باشند و برای رسیدن به قدرت، هر اقدام خارج از عرف ، عقل و شرع را وسیله کار خود قرار دهند؛ می شود سیاست غیردینی با به اصطلاح سیاست ماکیاولی.

از طرفی وقتی جریانی اراده را معطوف به خدمت می گیرد فارغ از سنجش میزان موفقیت جریان و دیانت اعم از اخلاق و احکام را تنها محک انتخاب وسیله برای رسیدن به قدرت در نظر می گیرد؛ می شود سیاست در تلقی دینی و مدعیان دیانت مخصوصا با لباس مقدس روحانیت بایستی این سیر را در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها اعمال کنند.

اما متاسفانه عده ای در خرداد 1388 بعد از شکست در انتخابات اقدام به حرکتی کردند که پیش تر برای اجرای آن آمادگی کسب کرده و معتقد بودند که حالا که صندوق های رای برای ما نمی جوشند میخواهیم برای هیچکس دیگری هم نجوشند. حالا که ما و فرد مورد نظر ما مورد انتخاب مردم واقع نشد و از صندوق ها در نیامد باید صندوق ها را باطل کرد اصلا باید انتخابات را دوباره برگزار کرد. اینقدر این کار را ادامه داد تا مردم ما را انتخاب کنند. البته به زعامت امام خامنه ای و مردم همیشه در صحنه این روش به سرانجام نرسید و کامل پیاده سازی نشد و صندوق ها با رای مردم و به نفع مردم جوشید.

حال 2 حالت وجود دارد از طرف بزرگان جریان مدعی تقلب 88 باید به آن پاسخ داده شود :

اول اینکه اگر قبول می کنید که روش شما درست بوده یا اصلا حرف شما درست بوده و نظام انتخاباتی کشور توان برگزاری انتخاباتی سالم و بدون تقلب را ندارد چرا در این دوره شما تکیه براین انگاره های باطل کردید؟ آیا گروه مقابل هم حق دارد همچون سال 88 بلوایی بپا کند تا از دل آن فتنه ها شکل بگیرد و شیرینی پیروزی طرفداران جریان پیروز به تلخی تبدیل شود؟ آیا این حق را می دهید که شکست خوردگان انتخابات امسال همچون سال 88 به خیابان ها بریزند و شما را متهم به تقلب و دروغگویی کنند؟ آیا این حق را می دهید که حامیان کاندیدای شکست خورده تا مدتها تمام مبلمان شهری را به هم بریزند تا مردم شما را پاسخگوی این خسارت بدانند؟ اصلا حاضرید به مر ادعاهای 4 سال گذشته شما انتخابات باطل و دوباره برگزار شود؟ این کار آنقدر تکرار شود تا نامزد مورد نظر آشوب کنندگان از صندوق ها بیرون بیاید. پس اگر همچنان بر حرف خود مصرید مردانگی به خرج داده و خودتان به نتیجه انتخابات معترض باشید. بریزید در خیابان ها و به سازو کار غلط انتخابات و نظارت شورای نگهبان اعتراض کنید.

حالت دوم اینکه قبول می کنید که روش و حرف شما درست نبوده. یا از ابتدا علم به نادرستی عمل خویش داشتید یا هم اکنون که صحت انتخابات را لمس کردید متوجه نادرستی فرضیات گذشته خود پیرامون انتخابات ناسالم شده اید. در هر صورت عقل شرط می کند بابت یک سال ایجاد نا امنی ، تلخ کردن مزه پیروزی برای طرفدار فرد منتخب ، خسارت های مالی ناشی از برپایی اعتراضات غیرقانونی ، شاد کردن دل دشمنان اسلام و ایران ، مخدوش کردن جمهوریت ایران اسلامی ، خون به دل کردن رهبری عادل و مظلوم ، ایجاد تشکیک در بین مردم نسبت به تمام انتخابات های گذشته و آینده نظام ، ایجاد تردید و از بین بردن اعتماد بین مردم و نظام ، شهادت جوانانی که برای مبارزه با تروریست هایی که شما فرصت عرضه اندام را برایشان فراهم کردید ، کشته شدن جوانانی که مسحور مباحث باطل شما شدند و ... اولا از پیشگاه حضرت حق طلب مغفرت کرده و سپس از امام خامنه ای ، مردم ، حامیان فرد منتخب انتخابات 88 ، همه مسئولین نظام ، طرفدان جریان خود که آنگونه بازیچه دست شما شدند و تمام مسلمانان جهان که ایران اسلامی را قبله آمال خود می دانستند عذرخواهی و از کرده خود ابراز ندامت و پشیمانی کنید.

۱۳۹۲/۳/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...