نسخه چاپی

دایی: شعور كادر فنی مثال‌زدنی بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به غیر از غیرت بازیكنان باید بگویم كه شعور كادرفنی مثال‌زدنی بود.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی دایی پس از صعود ایران به جام جهانی اظهار داشت: جا دارد این پیروزی غرورآفرین را به تمام بازیکنان تیم ملی، کادر فنی، اصحاب رسانه و تمام کسانی که زحمت کشیده‌اند تبریک بگویم.

وی افزود:‌ صعود بسیار شیرینی به جام جهانی داشتیم چون در سه بازی گذشته شاهکار و بدون اشتباه کار کردیم. خدا را شکر می‌کنم که امروز فوتبال شرمنده مردم بزرگ ایران نشد و بچه‌ها با یک تلاش و کوشش همگانی پیروزی شیرین و بزرگی را به دست آوردند.

دایی ادامه داد:این کار درستی بود که به بازی ازبکستان و قطر توجه نکردیم به نظرم نه تنها غیرت بلکه شعور بالای کادر فنی مثال‌زدنی بود و باعث شد این برد بزرگ را بیاوریم.

وی خاطرنشان کرد: به نظرم امروز پس از مدت‌ها یکی از شیرین‌ترین و بزرگترین پیروزی‌های تیم ملی فوتبالمان به دست آمد. خدا می‌داند وقتی داور سوت پایان را زد نمی‌دانستم باید چه کاری انجام می‌دادم و واقعا به خود بالیدم.

سرمربی قرمزپوشان ادامه داد:‌در بازی تیم ملی فوتبالیست‌های ما حساب شده و با برنامه عمل کردند و روی به فوتبال احساسی نیاوردند. خدا را شکر در این هفته دو اتفاق بزرگ در فوتبال ایران افتاد که انشاءالله این جشن‌ها و موفقیت‌ها برای فوتبال ایران و سایر بخش‌های این کشور بزرگ ادامه دار باشد تا دل مردم شاد شود.

وی یادآور شد: از حالا ضمن تبریک مجدد به کارلوس کی‌روش که برای صعود به جام جهانی و تبریک به فدراسیون فوتبال بابت بازی‌های خوب و صعود باید به فکر جام جهانی باشیم و با برنامه به این بازی‌ها فکر کنیم اما باز هم می‌گویم این پیروزی چیز دیگری بود.

دایی در خصوص تحلیل بازی نیز گفت: بازی سختی بود اما بچه‌های ما با پرهیز از کار اضافه بازی را اداره کردند. در نیمه دوم بعد از گل ایران کره‌ای‌ها حمله کردند و بچه‌ها جانانه و باغیرت ایرانی دفاع کردند. به نظرم بچه‌های ما خیلی منطقی و خوب بازی کردند و به غیر از دو صحنه که رحمان احمدی واکنش‌های بسیار خوب و به موقعی انجام داد من چیز دیگری از کره‌ای‌ها به جز ارسال توپ‌های بلند برای مهاجم بلند قامت‌شان ندیدم. اما در کل مهم برد بود که در خاک حریف ما به دست آوردیم.

دایی در پایان یادآور شد: باز هم باید این حرف را تکرار کنم شاید کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد ما صدرنشین به جام جهانی برویم اما تیم ملی با غیرت متفکرانه و ایرانی هر چه داشت در زمین مسابقه گذاشت و با یک غیرت مثال‌زدنی فقط به سه امتیاز فکر کرد. به خودم بالیدم که یک ایرانی‌ام و جا دارد باز هم این پیروزی شیرین را به 75 میلیون ایرانی عاشق کشور تبریک بگویم.

۱۳۹۲/۳/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...