نسخه چاپی

تقدیر ستاد انتخاباتی روحانی از ناجا

معاون اقوام و مذاهب ستاد انتخاباتی حسن روحانی طی پیامی از تمامی كاركنان نیروی انتظامی در سراسر كشور به دلیل تعامل با هواداران روحانی تشكر كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، معاون اقوام و مذاهب ستاد انتخاباتی حسن روحانی، طی پیامی از فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی سراسر کشور، بابت سعه صدر و همکاری در جریان برگزاری جشن‌های خیابانی و خود جوش ملت ایران تشکر کرد.

اردشیر خدایی ضمن تبریک پیروزی ملت ایران در خلق حماسه سیاسی، آورده است: بدون شک یکی از اهداف اصلی سیاست در جامعه اسلامی،خوشبختی مردم و بهبود زندگی جمعی ایشان است. از این دیدگاه اساساً سیاست با شادی، یعنی همان حس خوب زندگی، رابطه‌‌ای ارگانیک دارد. شادی ملت مسلمان ایران در شامگاه یکشنبه و پس از اعلام رسمی پیروزی حسن روحانی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، گرچه حرکتی خودجوش و مردمی بود، اما با برخورد درست و اسلامی و اخلاقی نیروی انتظامی و همراهی ایشان که نشان از تصمیم‌گیری درست و عالمانه فرماندهی این نیرو دارد، شیرین تر گردید.

معاون اقوام و مذاهب ستاد انتخاباتی روحانی در این پیام ضمن تقدیر از تعامل نیروی انتظامی با موج مردمی حامی دولت تدبیر و امید ابراز امیدواری کرد در جریان انجام وظیفه دولت آینده نیز شاهد تداوم این تعامل مثبت باشیم.

۱۳۹۲/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...