نسخه چاپی

آیا حضرت آیت‌الله خوئی به شاه پهلوی انگشتر هدیه داد؟

فرمودند من در آن دنیا این تهمت زن، را محاكمه خواهیم نمود خلاصه از دروغهای بین الكذب است - من هم این تهمت زن نفرین مینمایم كه مردی به این مهذبی كه در افراد بشر عادی غیر از معصومین علیهم السلام كم نظیر است چنین تهمتی میزنند ..

به گزارش شیعه آنلاین، برخی افراد ادعا می کنند که مرجع عالیقدر جهان شیعه، مرحوم حضرت آیت الله سید «ابوالقاسم خوئی» در زمان حیات خود انگشتری را به رسم هدیه برای شاه پهلوی فرستاد.

خبرنگار افتخاری ما با هدف پی بردن به درستی یا نادرسی این ادعا، با ارسال پرسشی از طریق ایمیل برای حضرت آیت الله سید «صادق روحانی» که بیش از چند دهه در کنار حضرت آیت الله خوئی بود و از شاگران خاص و نزدیکان ایشان به شمار می رفت، جویای واقعیت این ادعا شد. متن کامل این پرسش و پاسخ به شرح ذیل است:

پرسش: سلام علیکم اگر ممکن است خود حضرت آیت الله [روحانی] پاسخ دهند. آیا این صحت دارد که می گویند مرحوم آیت الله العظمی خوئی برای شاه معدوم انگشتر هدیه فرستاده بودند؟

پاسخ: بسمه جلت اسمائه؛ این تهمت را وقتی بایشان وارد کردند بجدی ناراحت شدند که فرمودند من در آن دنیا این تهمت زن، را محاکمه خواهیم نمود خلاصه از دروغهای بین الکذب است - من هم این تهمت زن نفرین مینمایم که مردی به این مهذبی که در افراد بشر عادی غیر از معصومین علیهم السلام کم نظیر است چنین تهمتی میزنند

۱۳۹۱/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...