نسخه چاپی

ناگفته ضرغامی از عاشورای تلخ ۸۸

رئیس رسانه ملی گفت:در قضیه ۸۸ دو سه كاری كه صدا و سیما پخش كرد، جامعه منقلب شد و حماسه ۹ دی رخ داد. اینها عصر عاشورا خیمه‌ای كه بنام امام حسین(ع) بود را آتش زدند و هلهله كردند و برخی به من گفتند كه اینها را به تصویر نكشید.

به گزارش نما به نقل از کیهان، سيد عزت‌الله ضرغامي در مراسم اهداي جوايز پنجمين جشنواره اجتماعي حضرت علي اکبر (ع)طي سخناني، با اشاره به خلق حماسه سياسي در ۲۴ خرداد گفت: اين جلسه در حالي صورت مي‌گيرد که شما جوانان جمعه گذشته از يک رقابت موثر سر بلند بيرون آمديد. وقتي از سوي رهبر گفته شد که بايد حماسه سياسي رخ بدهد کساني که بدبين به اين حضور سياسي بودند و هر چه صحبت کردند گفتند که اين انتخابات انتخابات سردي خواهد بود، شکست خوردند.

رئيس سازمان صدا و سيما بيان کرد: رسانه ملي مجاني در اختيار همه قرار مي‌گيرد که در هيچ جاي دنيا اينطور نيست و همه در اختيار اصحاب قدرت است اما رسانه ملي کشور مجاني بدون حتي يک ريال در اختيار کانديداهاي رياست جمهوري قرار گرفت. در صحنه اين امکان فراهم مي‌شود تا مردم تصميم بگيرند .به همين دليل شما جوانان موفق شديد. راي بالاي ۷۲ درصد بزرگترين افتخاري است که ايران کسب کرده است.

ضرغامي افزود: من رسانه‌هاي خارجي را رصد مي‌کردم و مي‌ديدم که گفته شد؛ بگذاريد اعتراف کنيم که ما هنوز بدنه اجتماعي مردم را نشناختيم و فکر نمي‌کرديم اينطور از نظام دفاع کنند، اما اين اتفاق افتاده چون مردم روي نظام حساس هستند و چارچوب نظام را قبول دارند و اين افتخار بسيار بزرگي است.در پايان اين مراسم از خانواده شهيد شهرياري و آتش نشان فداکار اميد عباسي و نفرات برتر پنجمين جشنواره اجتماعي حضرت علي اکبر (ع) توسط سردار نقدي و سيد عزت‌لله ضرغامي تقدير به عمل آمد.

۱۳۹۲/۳/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...