نسخه چاپی

رحمان احمدی: دهان خیلی‌ها بسته شد

عکس خبري -رحمان احمدي: دهان خيلي‌ها بسته شد

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال گفت: انتقاد‌هایی كه در این مدت از من می‌شد مغرضانه بود و با صعود تیم ملی به جام جهانی دهان خیلی‌ها بسته شد.

به گزارش نما به نقل از مشرق، رحمان احمدی پس از صعود تیم ملی به مسابقات جام جهانی پس از بازگشت به ایران اظهار داشت: خوشحالم که وظیفه‌ام را انجام دادم همه بچه ها کمک کردند و برای رسیدن به این موفقیت هم‌قسم شدیم. 40 روز در اردو بودیم و خیلی سختی کشیدیم و به همین دلیل باید با کسب نتیجه به جام جهانی صعود می‌کردیم. ما از قبل می‌دانستیم که قطر بازی ناجوانمردانه‌ای را از خود نشان خواهد داد.

وی در پاسخ به این سوال که پس از حضور شما به عنوان دروازه‌بان تیم ملی خیلی‌ها از شما انتقاد کردند و این انتقاد‌ها باعث شده بود تا شما تحت فشار قرار داشته باشید حالا نظرتان در مورد آن اتفاقات چیست؟ گفت: بله خیلی تحت فشار بودم از همه طرف می‌خواستند مرا تخریب کنند خوشبختانه عزت و ذلت دست خداست و من هم با این عملکرد خوبی که داشتم جواب همه آنها را دادم.

به گزارش فارس، وی در پاسخ به این سوال که آیا انتقاد‌ها از شما مغرضانه بود یا خیر گفت: بله انتقاد‌ها صد در صد مغرضانه بود. شما نگاه کنید وقتی گزارشگر بازی در بازی با عمان اعلام می‌کند که مشکل دروازه‌بان است و یا گزارشگر بازی پیکان و پرسپولیس به جای گزارش بازی اظهار می‌کند که مشکل اصلی تیم ملی دروازه‌بان است و قطعا این نشان می‌دهد که آنها از کسی خط گرفته بودند.

احمدی در پایان اظهار داشت: خوشحالم با صعود تیم ملی به جام جهانی دهان خیلی‌ها بسته شد.

۱۳۹۲/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...