نسخه چاپی

سخنگوي كميسيون امنيت ملي

امانتداری نظام فتنه‌گران را شرمسار كرد

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی تاكید كرد:انتخابات ریاست جمهوری یازدهم همه‌كسانی كه ادعای تقلب در انتخابات ۸۸ را مطرح كردند،‌خجالت زده كرد و آن ها امروز در محضر وجدان خود و افكار عمومی جهان شرمسار هستند.

حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره ‌به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای و انتخاب منتخب ملت با فاصله 250 هزار رای نسبت به کسب 50 درصد آرا که می‌توانست سرنوشت انتخابات را تغییر دهد، خط بطلانی بر همه ادعاهای رسانه های غربی و نهادهای سیاسی حامی غرب‌ کشید. چرا که آنها مدعی بودند انتخابات ایران دموکراتیک نیست و رای مردم اثر ندارد، اما انتخابات ریاست جمهوری یازدهم آنها را خجالت زده کرد.

وی افزود:از سوی دیگر انتخابات ریاست جمهوری یازدهم همه‌کسانی که ادعای تقلب در انتخابات 88 را مطرح کردند،‌خجالت زده کرد و آن ها امروز در محضر وجدان خود و افکار عمومی جهان شرمسار هستند، چرا که به انتخابات نظامی تهمت زدند که حتی فاصله 250 هزار رای را امانتداری کرد در حالی‌که برگزارکننده انتخابات دولت اصولگرا بود، اما فردی غیر از کاندیداهای اصولگرایان با فاصله 1 درصد از صندوق ها بیرون آمد و این اتفاق خط بطلانی بر همه ادعاهاکشید و چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی را از تقلب مبرا کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: سکوت این افراد در مقطع فعلی موجب شرمساری آنها خواهد شد، چرا که باید اعتراف و اذعان کنند که در سال 88 اشتباه کردند و تایید کنند که انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از دموکراتیک ترین انتخابات نظام های سیاسی دنیا است و رای مردم واقعی و اثرگذار است.

۱۳۹۲/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...