نسخه چاپی

سرگردانی 200 مسافر در باند فرودگاه مهرآباد

عکس خبري -سرگرداني 200 مسافر در باند فرودگاه مهرآباد

مسئولین هواپیما دلیل پرواز نكردن هواپیمای ایرباس ایران ایر را نقص فنی اعلام كردند كه به زودی رفع می شود اما پس از 90 دقیقه كه مسافران در گرمای هوا معطل ماندند بدون هیچ توضیحی پس از تقریبا 15 دقیقه معطلی در اتوبوس های انتقال باند به سالن انتظار منتقل شدند.

بیش از 200 نفر از مسافران هواپیمایی ایران ایر 90 دقیقه روی باند فرودگاه مهرآباد در هواپیما محبوس ماندند.

به گزارش عصرخبر، پرواز ساعت 10:45 دقیقه تهران – مشهد پس از یک ساعت و 45 دقیقه که مسافران آن در گرمای کابین هواپیما روی باند متوقف مانده بودند انجام نشد و مسافران به سالان انتظار هدایت شدند.

مسئولین هواپیما دلیل پرواز نکردن هواپیمای ایرباس ایران ایر را نقص فنی اعلام کردند که به زودی رفع می شود اما پس از 90 دقیقه که مسافران در گرمای هوا معطل ماندند بدون هیچ توضیحی پس از تقریبا 15 دقیقه معطلی در اتوبوس های انتقال باند به سالن انتظار منتقل شدند.

کودکانی که در این پرواز حضور دارند مشکلاتی را برای خانواده هایشان ایجاد کرده و کلافه شده اند اما هیچ کدام از مسئولین پرواز و مهمانداران به وظایف ابتدایی خود عمل نمی کنند.

هم اکنون مسافران پرواز شماره 262 ایران ایر در سالن انتظار به سر می بردند و مسئولین ایران ایر هیچ سرویس و خدماتی به مسافران ارائه نکرده اند.

۱۳۹۲/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...