نسخه چاپی

ارتش آزاد خواستار حمله اسراییل به سوریه شد

عکس خبري - ارتش آزاد خواستار حمله اسراييل به سوريه شد

گروه مسلح و شورشی موسوم به ارتش آزاد سوریه از رژیم صهیونیستی درخواست كرد برای سرنگونی نظام سوریه به این كشور حمله كند.

به گزارش نما به نقل از العالم، گروه هاي مسلح سوري متعهد شدند اگر اسرائيل به خاك سوريه وارد شود با نيروهاي ارتش رژيم صهيونيستي درگير نخواهند شد.
خبرگزاري رسمي سوريه (سانا) نيز گزارش داد: فرمانده گروهك موسوم به لشكر فرقان (از شبه نظاميان ارتش آزاد) قول داد كه اجازه خواهد داد اسرائيل در صورت ورود به سوريه، هر كاري كه مي خواهد بكند و نيروهاي ارتش آزاد سوريه نيز با نيروهاي اسرائيلي در صورت ورود به اين كشور كاري نداشته باشند و در هيچ درگيري بين نظاميان صهيونيست و ارتش سوريه شركت نخواهند كرد.

ابوجعفر يكي از سركرده هاي گروه هاي تروريستي مسلح كه به نمايندگي از ارتش اسرائيل در بلندي هاي اشغالي جولان با نظام سوريه مي جنگند از طريق شبكه تلويزيوني الجزيره به رژيم صهيونيستي پيام داد وگفت: اگر نيروهاي اسرائيلي با ارتش سوريه وارد جنگ شوند ما از هرگونه درگيري با نيروهاي اسرائيلي پرهيز كرده و دخالتي نخواهيم كرد.

ناظران معتقدند درخواست ابوجعفر از رژيم صهيونيستي خواسته همه تروريستها در اين كشور است كه منتظر مداخله نظامي مستقيم اسرائيل و آمريكا هستند و از آن استقبال مي كنند.

گروه هاي مسلح و تروريستي براي هرگونه كمك به هر نيروي خارجي كه در سوريه مداخله كند آمادگي دارند زيرا مي دانند تا زماني كه نبرد بين آنها و سوري ها ادامه دارد جايگاهي در اين كشور ندارند و ملت سوريه نمي پذيرد كه تروريست ها شريك آنان باشند.

ارتش سوريه با بازپس گيري شهر مهم و راهبردي القصير ضربه سنگين و جبران ناپذيري به گروه هاي تروريستي زد و هم اكنون خود را براي حمله به گروه هاي مسلح در حلب آماده مي كند.

۱۳۹۲/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...