نسخه چاپی

بالاخره علی مطهری قانع شد

جلسه روز گذشته كمیسیون فرهنگی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلام و جواد شمقدری معاون سینمایی او همراه بود.

به گزارش نما به نقل از رجانيوز سید علی طاهری سخنگوی کمیسیون در اينباره گفت: در این جلسه‌ طرح سوال از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح شد که 6 نفر از همکاران نماینده سوالاتی را از وزیر مطرح کردند.

طاهری ادامه داد: خانم بهمنی سوالی را درباره‌ی سینمای شهرستان سراب و کتابخانه‌های عمومی این شهرستان مطرح کرد که از پاسخ وزیر قانع شد. آقای پژمان‌فر نیز درباره‌ی انتصاب مدیر کل ارشاد استان خراسان رضوی از وزیر سوال پرسید.

به گفته‌ی سخنگوی کمیسیون فرهنگی، طبیب‌زاده و علی مطهری نیز پرسشی درباره‌ی ساخت پروژه‌ی سینمای لاله مطرح کردند که توضیحات معاون وزیر و معاون سینمایی او علی مطهری را قانع کرد اما دکتر طبیب‌زاده از پاسخ وزیر و معاونش راضی نبود.

طاهری اضافه کرد: نماینده قروه نیز نسبت به چاپ کتابی که بین شیعه و سنی اختلاف افکنی می‌کرد، سوال پرسید که وزیر قول داد در ممیزی کتاب تجدید نظر کند، البته ممیزی کتاب در کمیسیون فرهنگی مهم قلمداد می‌شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: قاسم جعفری، نماینده‌ی بجنورد، نیز درباره‌ی دانشکده‌ی علوم قرآنی این شهر که زیر نظر اوقاف است، سوالی مطرح کرد که قرار شد هفته‌ آینده جلسه مشترکی برگزار شود.

۱۳۹۲/۳/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...