نسخه چاپی

دیدار حداد عادل با رئیس جمهور منتخب

حداد عادل نامزد انتخابات ریاست جمهوری عصرامروز با رئیس جمهور منتخب دیدار كرد.

به گزارش نما غلامعلی حداد عادل یکی از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: زمان رقابت سپری شده و دوران رفاقت فرا رسیده است.
حداد عادل پس از حضور در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و دیدار با رییس جمهور منتخب در جمع خبرنگاران افزود: لازم بود خدمت آقای روحانی رییس جمهور منتخب برسم تبریک بگویم و بعضی از نکات مورد نظر خود را برای دولت آینده ، همکاری دولت و مجلس و همکاری فراکسیون اصولگرایان با دولت جدید در میان بگذارم.
وی اضافه کرد: معتقدم احترام به رییس جمهور منتخب احترام به رأی اکثریت و احترام به رأی ملت است.
حداد عادل همچنین گفت: فکر می کنم برگزاری یک انتخابات با شکوه و با این عظمت در نهایت آرامش بدون اینکه حتی به قول معروف خونی از دماغ کسی بیاید و یا حتی عکسی پاره شود این عظمت، افتخار و نشانه فرهیختگی ملت ایران است و نشان می دهد مردم سالاری دینی در ایران و انتقال نرم قدرت نهادینه است.
وی افزود: این بسیار ارزشمند است و اقتدار بین المللی ما را افزایش می دهد و در تثبیت قانون گرایی در کشور بسیار مؤثر است.
حداد عادل در باره وجه تمایز انتخابات مردم سالارانه در ایران و دموکراسی ادعایی در بعضی از کشورها گفت: در اینگونه کشورها در ظاهر دموکراسی است اما در باطن شرکت های سرمایه داری انتخابات را شکل می دهند.
وی افزود: در ایران مردم پای تلویزیون می نشینند به مناظره ها آزادانه گوش می دهند و انتخاب می کنند و تفاوت بسیاری میان انتخابات ما و دموکراسی آنها وجود دارد.

۱۳۹۲/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...