نسخه چاپی

رئیس فیفا به كفاشیان تبریك گفت

عکس خبري -رئيس فيفا به کفاشيان تبريک گفت

پس از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی برزیل رئیس و دبیر كل فدراسیون جهانی فوتبال طی پیام‌های جداگانه به رئیس و دبیر كل فدراسیون فوتبال ایران تبریك گفتند.

به گزارش نما به نقل از مهر، سپ بلاتر، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال، پس از موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در راهیابی به جام جهانی برزیل، طی نامه‌ای این موفقیت را به رئیس و کارکنان فدراسیون فوتبال ایران تبریک گفت که متن این نامه به شرح زیر است:

دوست عزیزم، علی کفاشیان

صعود مستقیم تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2014 برزیل را به شما و همه کارکنان فدراسیون فوتبال ایران به صورت صمیمانه تبریک می‌گویم. برای شما و فدراسیون‌تان بهترین‌ها را آرزو دارم و منتظر دیدار با شما در ماه نوامبر هستم.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، همچنین پس از تبریک بلاتر، جرومه والکه، دبیر کل فدراسیون جهانی فوتبال نیز طی نامه‌ای دیگر این موفقیت را به دبیر کل فدراسیون ایران تبریک گفت، که متن پیام تبریک وی نیز به شرح زیر است:

جناب آقای مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران؛
پس از نزدیک دو سال رقابت سخت و نزدیک در گروه اول رقابتهای مرحله مقدماتی جام جهانی در آسیا، این تیم ملی ایران بود که با شایستگی در صدر گروهش ایستاد تا یکی از 4 تیم صعود کننده مستقیم به جام جهانی باشد. این صعود جانانه و شیرین را به شما و مدیران و کارکنان فدراسیون فوتبال ایران تبریک می‌گوییم و سال آینده در برزیل، جایی که در حال حاضر، رقابتهای جام کنفدراسیون‌ها برگزار می‌شود، منتظر دیدار شما و تیم ملی فوتبال ایران هستیم.

امیدواریم در یک سال باقیمانده همچنان همکاری خوبی با فیفا درباره همه مسایل مربوط به حضور تیم ملی ایران در جام جهانی و مهیا کردن مقدمات حضور خوب در بزرگترین تورنمنت جهان باشید. همچنین امیدواریم در این مدت باقیمانده بتوانید به خوبی تیم ملی ایران را آماده حضور در مهمترین و مورد توجه‌ترین تورنمنت جهان کنید.

۱۳۹۲/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...