نسخه چاپی

پاسخ جالب روحانی به درخواست رفع حصر سران فتنه!

رئیس جمهور منتخب به درخواست یك اصلاح طلب افراطی برای رفع حصر سران فتنه پاسخ جالبی داد.

به گزارش نما، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید بر این که رییس جمهور منتخب وامدار اصلاح طلبان و اصولگرایان نیست، گفت: پس از پیروزی منتخب ملت در انتخابات، یکی از رؤسای احزاب اصلاح طلب به منتخب مردم می‌ گوید حالا وقتش است اقدام کرده و سران فتنه را آزاد کنیم، که منتخب مردم در جواب او می‌ گوید این که خودت آزاد هستی باید خدا را شکر کنی.

حجت‌الاسلام حاج صادقی که در همایش استادان بسیجی در دانشگاه قم سخن می گفت، البته نامی از این فرد اصلاح طلب نبرد. اما به نوشته سایت رسمی میرحسین موسوی، محمدرضا خاتمی از همان فردای انتخاب آقای روحانی، عنوان کرد که الان وقت تلاش برای رفع حصر موسوی و کروبی است.

بر همین اساس پاسخ روحانی را می توان اشاره او به اقدامات ضدامنیتی محمدرضا خاتمی دانست که نظام تاکنون با آن ها مدارا کرده است.

به گفته جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه "منتخب مردم در کنفرانس خبری نیز در پاسخ به این سؤال که مطالبات اصلاح طلبان را فراموش نکنید، گفت که من رییس جمهور ملت هستم نه رییس جمهور یک گروه خاص."

حاج صادقی با تأکید بر این که امروز برخی به منتخب مردم مشاوره می دهند که خودت عمل کن و به رهبری کاری نداشته باش، عنوان کرد: عملکرد رییس جمهور منتخب در کنفرانس خبری مثبت بود، اما در آینده با مشکلاتی روبرو خواهد شد که باید کمکش کرد

۱۳۹۲/۴/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...