نسخه چاپی

در كميسيون كشاورزي انجام مي‌شود؛

بررسی طرح نجات و احیای دریاچه‌ها و تالاب‌های كشور

اعضای كمیسیون كشاورزی، آب و منابع‌طبیعی مجلس در این هفته به بررسی طرح نجات و احیای دریاچه‌ها و تالاب‌های كشور می‌پردازند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، اعضاي کميسيون کشاورزي، آب و منابع‌طبيعي مجلس در جلسه روز يکشنبه(4 تيرماه) خود گزارش کارگروه تخصصی دام، طیور، آبزیان و رأی‌گیری درخصوص طرح تسری قانون فوق‌العاده خاص کارکنان سازمان دامپزشکی کشور و انتقال خون به کارکنان مؤسسه تحقیقات و واکسن‌سازی رازیرا در دستور کار خود دارد.

همچنین در اين روز بررسی طرح نجات و احیای دریاچه‌ها و تالاب‌های کشور و بررسی طرح اصلاح ماده(۳۳) قانون توزیع عادلانه آب در این کمیسیون صورت خواهد گرفت.

گفتنی است در همین روز انتخاب اعضاء و تعیین هیأت رئیسه هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت درخصوص واردات کالاهای استراتژیک و تنظیم بازار این کالاها انجام می‌شود.

شايان‌ذکر است در جلسه روز سه شنبه (۴ تیرماه) اين کميسيون وزیر جهادکشاورزی جهت پاسخگویی به سؤالات برخی از نمایندگان از جمله حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان، احمد شوهانی نماینده ایلام،‌ سیدهادی حسینی نماینده قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار،‌ایرج ندیمی نماینده لاهیجان و علی ایرانپور نماینده مبارکه مهمان کميسيون کشاورزي خواهد بود.

۱۳۹۲/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...