نسخه چاپی

غرضی در جمع خبرنگاران:كفش جفت كن دولت می‌شوم

كاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در پیام تبریكم این مسئله را به "حجت الاسلام والمسلمین دكتر روحانی" عرض كردم كه اگر دولت به دو شعار توسعه جمهوریت و اسلامیت متعهد باشد من كفش جفت كن دولت می‌شوم.


به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران "سيد محمد غرضي" صبح امروز (شنبه) در حاشيه نشست با هواداران خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وظيفه و تعهد داشتم، پس از اعلام نتايج به برنده انتخابات تبريک بگويم که طي يادداشت منتشره اين وظيفه را انجام دادم.

غرضي بيان کرد: معتقدم که جامعه بايد اجازه دهد رئيس جمهور منتخب خود تصميم گيرنده براي اداره امور کشور باشد و نبايد براي وي تعيين تکليف و دردسر ايجاد کنيم.

وي تاکيد کرد: گروه ها و اشخاص نبايد رئيس جمهور منتخب را تحت فشار قرار دهند.

کانديداي يازدهمين دوره رياست جمهوري در پاسخ به سوالي مبني براينکه آيا از شما براي همکاري در دولت يازدهم دعوت به عمل آمده يا خير عنوان کرد: من نه انتظار دارم که از من دعوتي به عمل بيايد و نه توصيه مي‌کنم که اين اتفاق بيافتد، من بر عقايد خودم استوارم و در مواردي که مسئوليت پذيرفتم از من دعوت شده بود.

وي در ادامه افزود: اين حرف من مبني بر اين نيست که از من براي همکاري با دولت دعوت شود.

غرضي در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبني براينکه اگر دولت جديد از شما دعوت به همکاري کند واکنش شما چيست؟ بيان کرد: به دو شعار توسعه جمهوريت و اسلاميت پايبندم و در پيام تبريکم اين مسئله را به "حجت الاسلام والمسلمين دکتر روحاني" عرض کردم که اگر دولت به اين دو شعار متعهد باشد من کفش جفت کن دولت مي‌شوم و در غير اين صورت بايد بگويم اين شعارها براي من به اندازه اعتقادم ارزشمند است.

وي در پاسخ به اينکه مهمترين اولويت کاري رئيس جمهور منتخب را چه مي‌دانيد؟ بيان کرد: مهمترين اولويت کشور اين است که همه احزاب و گروه‌ها با "حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر روحاني" همکاري کنند و ما نبايد تعيين کننده اولويت کاري دولت باشيم بلکه شخص رئيس جمهور است که اولويت‌ها را تشخيص مي‌دهد.

غرضي در ارتباط با اينکه وظيفه مردم در قبال دولت چيست؟ گفت: ملت بايد از رئيس جمهور منتخب حمايت کنند و کساني که طلب سوخته دارند نبايد اکنون به دنبال تصويه حساب‌هاي شخصي باشند لذا اين عمل خلاف شرع است.

کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري خاطر نشان کرد: در فضاي فعلي شاهد فشارهاي زيادي به ستاد "حجت الاسلام روحاني" هستيم و اين گونه رفتارها را براي اداره کشور مضر مي‌دانم.

گفتني است؛ در نشست امروز سيد محمد غرضي با هواداران خود در شرکت مهندسي مشاوران نيرو، جمعي از هواداران خواستار راه اندازي سايتي در فضاي مجازي بودند که گفتمان محمد غرضي به عنوان يک سياستمدار کهنه کار توسعه يابد.

شايان ذکر است؛ "سيد محمد غرضي" با اين پيشنهاد مخالفت کرد لذا معتقد است محيط مجازي سازمان اجتماعي خود را مي‌خواهد.

۱۳۹۲/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...