نسخه چاپی

نامزد انتخاباتی شیعیان مصر نامزد مشخص شد

رهبر جریان شیعیان مصر با حضور در كمیته عالی انتخابات ریاست جمهوری این كشور از آمادگی خود را برای نام نویسی در این انتخابات به عنوان نامزد شیعیان مصری خبر داد.

به گزارش نما، فارس به نقل از پایگاه خبری الفجر نوشت: "محمد غنیم" با حضور در کمیته عالی انتخابات ریاست جمهوری مصر رسما آمادگی خود را برای نام نویسی در این انتخابات به عنوان نامزد شیعیان این کشور اعلام کرد.

این اولین بار در تاریخ مصر است که شیعیان این کشور نامزدی را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری معرفی می‌کنند که قرار است طی روزهای 23 و 24 می برگزار شود.

محمد غنیم دوشنبه گذشته نیز در نامه‌ای کتبی از "محمد حسین طنطاوی"، رئیس شورای عالی نظامی حاکم بر مصر درخواست کرد، شیعیان نیز مانند دیگر اقشار مردم این کشور در مجلس موسسان تدوین قانون اساسی نماینده داشته باشند.

غنیم هنگام نام نویسی برای انتخابات ریاست جمهوری مصر از شیعیان این کشور خواست سکوت خود را شکسته و حقوقشان را در این کشور مطالبه کنند.

وی با انتقاد از گروه‌های لیبرال به دلیل وارد آوردن برخی اتهامات به شیعیان مصری تاکید کرد که شخصا از "خیرت الشاطر" نامزد اخوان المسلمون در انتخابات ریاست جمهوری حمایت خواهد کرد.

۱۳۹۱/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...