نسخه چاپی

كشف محموله 5 میلیارد تومانی شمش طلا و ارز

فرمانده انتظامی استان همدان از كشف 36 كیلوگرم شمش طلای قاچاق به همراه 30 هزار دلار خبر داد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی، فرمانده انتظامی استان همدان اعلام کرد: 36 کیلوگرم شمش طلای قاچاق به همراه 30 هزار دلار ارز به ارزش 50 میلیارد ریال توسط ماموران ایستگاه بازرسی شهید زارعی کشف و ضبط شد که این محموله به محض ورود به استان همدان توسط نیروی انتظامی شناسایی و 2 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این محموله طلا که ساخت کشور امارات متحده عربی بوده از مرزهای غربی وارد کشور شده و به سمت تهران در حال حرکت بود که توسط نیروی انتظامی استان همدان متوقف شد.

معصوم بیگی تصریح کرد: آرامش بخشی به بازار و شناسایی انبارهای احتکاری مواد غذایی از جمله برنامه های نیروی انتظامی است به گونه ای که تا به حال 700 نفر قاچاقچی دستگیر و 600 پرونده در سه ماه نخست امسال تشکیل شده که 400 پرونده آن بالای 10 میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به تحقق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری در 24 خرداد ماه امسال گفت: امنیت انتخابات در استان همدان در سه مرحله قبل انتخابات، در حین انتخابات و بعد از انتخابات به طور کامل تأمین شده که بیشتر آن را باید مدیون فرهنگ بالای مردم همدان دانست که همکاری کامل را با نیروی انتظامی به عمل آوردند.

۱۳۹۲/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...